نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۸

بازی Titanfall 2 در دست تولید است و در انحصار مایکروسافت نخواهد بود

همان‌طور که کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرد، بازی Titanfall 2 در انحصار مایکروسافت نخواهد بود و برای پلی‌استیشن هم عرضه خواهد شد. اما اگر دنبال تایید شدن این خبر از سوی ریسپان هستید، این استودیو هم ساعاتی پیش تایید کرد Titanfall 2 در انحصار پلتفرم‌های مایکروسافت نخواهد بود. با زومجی همراه باشید.
وینس زَمپِلا، موسس و مدیرعامل ریسپان تایید کرد استودیو آن‌ها در حال ساخت بازی Titanfall 2 است و این بازی در انحصار مایکروسافت نخواهد بود:
فکرکنم در گذشته الکترونیک آرتز تایید کرد ما ساخت نسخه‌ی دوم Titanfall را آغاز کردیم، اما لازم است من هم اعلام کنم ریسپان ساخت این بازی را آغاز کرده و هنوز هم هیچ نامی برای آن انتخاب نشده است. تمرکز اصلی ما روی نسخه جدید Titanfall است، اما در این بین تیم کوچک دیگری را هم برای کارهای کوچک‌تر تشکیل دادیم. Titanfall 2 یک بازی مولتی‌پلتفرم خواهد بود.
زمپلا هیچ اطلاعات دیگری را در رابطه با بازی Titanfall 2 منتشر نکرد، اما گفت تیم آن‌ها قصد دارد زمانی که بازیکنان نقشه‌های جدید این بازی را خریداری می‌کنند، این استودیو کار متفاوتی را نسبت به گذشته و بازی‌های دیگر انجام دهد. روز گذشته تمام بسته‌های الحاقی بازی Titanfall با نام‌های IMC Rising ،Frontier’s Edge و Expedition برای سه پلتفرمی که این بازی روی آن عرضه شده به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفت. بنابراین اگر هنوز از نسخه‌ی اول این بازی لذت می‌برید و نقشه‌های جدید آن را دریافت نکردید، سریعا به فروشگاه مایکروسافت رفته و اقدام به دریافت آن‌ها به صورت رایگان کنید. نظر شما در رابطه با این خبر و این‌که نسخه‌ی جدید بازی Titanfall در انحصار مایکروسافت نیست چیست؟ منبع: Winbeta


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده