نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰

قسمت اول سریال Powers پلی استیشن را هم اکنون به صورت رایگان تماشا کنید

قسمت اول سریال Powers که متعلق به بخش سرگرمی‌های سونی است، هم‌اکنون به صورت رایگان از طریق شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌ی پلی‌استیشن قابل مشاهده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
قسمت اول سریال Powers طی روزهای اخیر در شبکه‌ی پلی‌استیشن منتشر شد، اما از امروز علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند یوتوب قسمت اول این سریال را به صورت رایگان تماشا کنند. سه قسمت نخست سریال Powers در تاریخ نوزدهم اسفند در شبکه‌ی پلی‌استیشن منتشر شد و پس از آن سه‌شنبه هر هفته قسمت جدید این سریال ده قسمتی منتشر خواهد شد.  بِرایان مایکِل بِندیتس، مدیر تولید و تهیه‌کننده سریال Powers در رابطه با روند تولید این سریال گفت:
مراحل تولید ده قسمت اول سریال با موفقیت به اتمام رسید. به لطف چارلی هاستون و رِیمی اُبِشان، بازیگران اصلی سریال و کارگردانان، نویسندگان و خدمه، ده قسمت اول Powers فوق‌العاده خوب از کار در آمده است.
قسمت اول سریال Powers هم‌اکنون برای عموم به صورت رایگان قابل تماشا است. کاربرانی که علاقه به تماشای قسمت‌های بعدی این سریال دارند، باید یکی از اعضای پلی‌استیشن پلاس باشند. بِندیتس همچنین از کتاب‌های کمیک Powers هم رونمایی کرده است. داستان شماره‌ی نخست این کتاب‌ها که در تاریخ ۲۱ ژانویه (اول بهمن) منتشر شد، در رابطه با کاوش در دنیای Powers است. سونی در کنفرانس E3 2014 خود با همکاری بِندیتس  از سریال Powers رونمایی کرد. داستان این سریال در رابطه با دو کاراگاه پلیس است که ماموریت آن‌ها دستگیری انسان‌های فرابشری است که با قدرت‌های خود دنیا را به خطر انداخته‌اند. سریال Powers احتمالا پاسخ سونی نسبت به سریال Halo: Nightfall مایکروسافت که سال گذشته عرضه شد است. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا قسمت اول سریال Powers را تماشا کردید؟‌ نظرتان در رابطه با کیفیت و عملکرد آن چیست؟ منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده