نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۰۰

نسخه آلفا بازی Rainbow Six: Siege در اختیار کاربران انتخابی قرار خواهد گرفت

استودیو یوبی‌سافت مونترال، خالق بازی Rainbow Six: Siege قرار است نسخه‌ی آلفای این بازی را به صورت محدود منتشر و در اختیار برخی از کاربران انتخابی برای دریافت نظرات آن‌ها قرار دهد. با زومجی و اطلاعاتی در این رابطه همراه باشید.
خاویر مارکیس، مدیر نوآوری بازی Rainbow Six: Siege در این رابطه گفت:
Rainbow Six: Siege دارای ابزارهایی است که به بازیکنان اجازه نمایش خلاقیت‌های خود را می‌دهد. ما به خلاقیت این بازیکنان برای آزمایش بازی خود و بهبود تجربه‌ای که در حال تولید آن هستیم نیاز داریم. زمان آن رسیده که عکس‌العمل مردم از Rainbow Six: Siege را مشاهده کنیم و تنها راه برای انجام این کار، انتشار نسخه‌ی آلفا بازی است. ما نظرات بازیکنان و تاکتیک‌هایی که در نسخه‌ی آلفا استفاده خواهند کرد را مطالعه و مشاهده خواهیم کرد. در زمان انتشار نسخه آلفا، نقاط بی‌استفاده نقشه‌ها را آنالیز می‌کنیم و در کنار آن‌ها نکات زیادی را از این نسخه برای هرچه بهتر کردن بازی خواهیم آموخت. برای همین، از بازیکنان تقاضا می‌کنیم به این بحث و گفتگو ملحق شوند.
نسخه آلفا بازی Rainbow Six: Siege تنها برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و در اختیار برخی از کاربران انتخابی در کشورهای شمال آمریکا و اروپا قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر از نسخه آلفا بازی Rainbow Six: Siege، می‌توانید به صفحه‌ی پرسش و پاسخ این بازی در وبسایت یوبی‌سافت بروید. Rainbow Six Siege اندرو جِی ویتس، طراح بازی Rainbow Six Siege در مصاحبه‌ی اخیر خود گفت تمام بخش‌های چند نفره بازی Rainbow Six: Siege به صورت ۵به۵ خواهند بود:
پس از آزمایش‌ و خطا‌های فراوان به این موضوع پی بردیم که نبردهای ۵به۵ بهترین شیوه برای انجام کارهای گروهی و ارتباط و همکاری بین بازیکن‌های بازی در دفاع و حمله است.
او همچنین راجع به قابلیت تکیه دادن به دیوار و خم شدن به کناره‌ها گفت این قابلیت در بازی وجود خواهد داشت و از ویژگی‌های بارز سری Rainbow Six است و نه فقط باعث افزایش میدان دید، بلکه باعث افزایش کنترل بازیکن روی بازی هم می‌شود. از طرفی دیگر یوبی‌سافت در گذشته گفت در این بازی از GIGN، یک سازمان ویژه‌ی فرانسوی است که تخصص آنها، مبارزه با گروگان‌گیری است استفاده می‌کنند.. سربازان ویژه‌ی GIGN در بازی‌های دیگری نیز به مانند Counter- Strike, Socom و Call Of Duty به شبیه سازی حرکات واقعی کمک کرده‌اند. Rainbow Six Siege که در E3 2014 و در کنفرانس Ubisoft معرفی شد، قرار است در سال 2015 برای پلتفرم های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده