// شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵

مایکروسافت شبکه‌ی استیم را یک رقیب نمی‌داند

فیل‌ اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس و استودیوهای مایکروسافت طی مصاحبه‌‌ای با سایت یوروگیمر، به خاطر کارهایی که سرویس استیم برای گیمر‌ها انجام داده به تعریف و تمجید سرویس گیمینگ ولو پرداخته و گفته که آن‌ها چگونه در مکانی حضور دارند که مایکروسافت برای مدتی تا حدودی در آن حضور نداشته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
بدون اشاره به ولو و سرویس استیم‌ آن‌ها، صحبت درباره‌ی رایانه‌های شخصی بسیار سخت است.آن‌ها از زمان روی کار آمدن‌شان‌، تغییرات اساسی در چشم‌انداز گیمینگ رایانه‌های شخصی ایجاد کرده‌اند. با عرضه‌های بازی‌های عالی به قیمت پایین، بازی‌های چندنفره‌ی آنلاین رایگان و حتی در عرصه‌ی واقعیت مجازی با معرفی هدست مخصوص خودبه نام HTC Vive حضور پیدا کرده است. اما به نظر می‌رسد که حس رقابتی بین گیب نیوئل و فیل اسپنسر، دو رأس مایکروسافت و ولو وجود ندارد. صحبت‌های اسپنسر را در زیر مشاهده می‌کنید:
در حال حاضر من به این موقعیت به عنوان یک فرصت خوب برای هر دو جناح (مایکروسافت و ولو) نگاه می‌کنم. فکر می‌کنم که به اندازه‌ی کافی نوآوری و نوسازی در گیمر‌ها وجود دارد. من یک حساب کاربری در استیم دارم و فکر نمی‌کنم که فردا آن را حذف کنم. Ori and the Blind Forest یکی از بازی‌های ما است که در این ماه عرضه شده است و آن را بر روی استیم عرضه کرده‌ایم. پنج سال دیگر شما قادر خواهید بود که بازی‌های استیم را بخرید و همچنین می‌توانید در فروشگاه ویندوز بازی خریداری کنید. صحبت‌های کنونی ما کاملا به ولو مربوط می‌شود. من آن‌ها را فروشنده‌ی نرم‌افزارمستقل در ویندوز در نظر می‌گیرم و این موضوع به بازخورد‌های آن‌ها نیز بستگی دارد. آیا آن‌ها رقیب محسوب می‌شوند؟ در حال حاضر من آن‌ها را یک فرصت خوب می‌دانم.
مایکروسافت به تازگی سرویس استریم جدیدی را معرفی کرده که در آن بازیکنان قادرند بازی‌های ایکس‌باکس خود را بر روی رایانه‌های شخصی‌شان انجام دهند و مثل این که قرار نیست در مقابل سرویس استیم قرار بگیرد. بسیار خوب است که اسپنسر فکر می‌کند ولو و مایکروسافت می‌توانند روابط حرفه‌ای باهم داشته باشند، به جای این که جنگی را برای بدست آوردن قلب گیمر‌ها به راه بیندازند. آیا شما هم موافق حرف‌های اسپنسر هستید؟ منتظر نظرات شما هستیم. منبع: dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده