// دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۷

نیم نگاه زومجی: بازی The Order: 1886

نیم نگاه، بخش ویدیویی  جدید زومجی  است که قرار است در آن با انجام بازی‌های روز دنیا و همچنین بحث و گفتگو پیرامونشان، دیدگاه خود را نسبت به اثر مورد نظر ارائه دهیم و مخاطب را با جزئیات مختلف بازی بیش از پیش آشنا کنیم. در اولین قسمت نیم نگاه، من در کنار آرش عیاری به سراغ The Order: 1886 رفتیم.
The Order: 1886 را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار سال ۲۰۱۵ توصیف کرد که بعد از عرضه‌اش، بحث و جدل های فراوانی را به خاطر نمرات متوسط و بازخوردهای مخاطبان به همراه داشت. با اینکه چند وقتیه تب و تاب این بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 رو به کاهش است، اما شاید بسیاری از شماها منتظر بوده‌اید تا بازی ارزان‌تر شود و به تازگی در حال انجام آن هستید. به همین دلیل، زومجی اولین قسمت از برنامه‌ی «نیم نگاه» را به این بازی جنجالی اختصاص داده و دقایقی از بازی را به همراه صحبت‌ها و بحث‌هایی پیرامون آن، انجام داده است. بدون مقدمه بیشتر شما را دعوت به تماشای اولین نیم‌ نگاه زومجی می‌کنیم:

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

بخش «نیم نگاه» مطمئنا بدون نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما، نقاط ضعف و قوت خود را پیدا نمی‌کند. پس با ما همراه باشید و حتما ما را در جریان دیدگاه‌های خود قرار دهید.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده