نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۲

شایعه: نسخه بازسازی شده Gravity Rush برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد

آیا تا امروز بازی Gravity Rush را تجربه کردید؟ اگر کنسول پلی‌استیشن ویتا در اختیار نداشته باشید، مطمئنا جواب شما خیر است. با این حال اگر دارای کنسول پلی‌استیشن 4 هستید، ممکن است بتوانید نسخه بازسازی شده این بازی دوست‌داشتنی را روی کنسول نسل هشتمی سونی تجربه کنید.
زمان زیادی است که شایعاتی مبنی بر عرضه بازی Gravity Rush برای پلی‌استیشن 4 به گوش می‌رسد و به لطف سازمان درجه‌بندی سنی کشور کره‌جنوبی، این بازی برای این کنسول لیست شده است. در حالی که هنوز هیچ اطلاعات دیگری در این رابطه منتشر نشده، اما سازمان رده‌بندی سنی کره‌جنوبی با لیست کردن Gravity Rush برای پلی‌استیشن 4 اعلام کرده این بازی به زودی برای کنسول نسل هشتمی سونی عرضه خواهد شد. سونی هنوز هیچ اطلاعات رسمی را در این رابطه منتشر نکرده، اما با توجه به شایعاتی که در سراسر فضای مجازی پخش شده، احتمالا این کمپانی به زودی لب به سخن خواهد گشود.
Gravity Rush 1 کَت یکی از شخصیت‌های شیرین پلی‌استیشن است و سونی باید اجازه دهد مخاطبان بیشتری با وی آشنا شوند.
عرضه شده در سال ۲۰۱۲، بازی Gravity Rush توانست هم از نظر منتقدان و هم مخاطبان موردقبول واقع شود و یکی از بهترین بازی‌های پلی‌استیشن ویتا لقب بگیرد. در این بازی که در سبک اکشن ماجراجویی و نقش‌آفرینی است، شما کنترل دختری چشم قرمز با نام کَت را در دست می‌گیرید و وارد ماجراجویی‌های شیرین او می‌شوید. Gravity Rush از معدود بازی‌های ویتا بود که نظر من را به خود جلب کرد و اگر این بازی روزی برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد، پیشنهاد می‌کنم تجربه‌ی آن را از دست ندهید. استودی ژاپن سونی طی سال‌های گذشته تایید کرد در حال ساخت نسخه‌ی دوم این بازی است و هنوز پلتفرم مقصد آن مشخص نیست. با توجه به موفقیتی که Gravity Rush رو ویتا کسب کرد، احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی دوم آن برای ویتا و پلی‌استیشن 4 کم نیست. نظر شما در این رابطه چیست؟ منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده