نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۸

سونی برخی کارمندان استودیو سازنده‌ DriveClub را اخراج کرد

طی روزهای اخیر، بخش سرگرمی‌های سونی برای آوردن ایده‌ و تفکرات جدید به استودیو اِوولوشِن، برخی از کارمندان این استودیو و سازندگان بازی DriveClub را از کار برکنار کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
سونی در بیانیه رسمی خود در رابطه با اخراج برخی از اعضای اِوولوشِن گفت:
اِوولوشِن این روزها مشغول حمایت از بازی DriveClub و همچنین عرضه‌ی مهم نسخه‌ی رایگان یا پلی‌استیشن پلاس است. ما اِوولوشِن را برای رسیدن به هدف‌های خود و قراردادن آن‌ها در بهترین حالت، احیا خواهیم کرد. استودیوهای خصوصی ما کلید اصلی استراتژی ما در راهی که در پیش داریم هستند و از پروژه‌های آینده‌ای که اِوولوشِن به عنوان یکی از استودیوهای اصلی ما روی آن کار خواهد کرد، هیجان‌زده هستیم.
سونی برخی از اعضای اِوولوشِن را به استودیوهای دیگر خود می‌برد و از توانایی‌های آن‌ها در قسمت‌های دیگر استفاده می‌کند. با این حال این مسئله شامل حال تمام اعضای اخراجی نمی‌شود، اما سونی گفت تا جایی که بتواند به این افراد هم کمک خواهد کرد. نسخه پلی‌استیشن پلاس بازی DriveClub قرار بود در زمان عرضه بازی منتشر شود، اما به دلیل مشکلاتی که در سرورها بوجود آمد اِوولوشِن نتوانست موفق به انجام این کار شود. اعضای فنی این استودیو همچنان در حال کار روی سرورهای بازی هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسخه‌ی رایگان DriveClub را عرضه کنند. بازی DriveClub در حال حاضر بیش از ۹ میلیون کاربر روی کنسول پلی‌استیشن 4 مالک حساب کاربری پلی‌استیشن پلاس هستند و حتی اگر نصف آن‌ها این نسخه را دانلود کنند، احتمال خراب‌شدن سرورها و مشکلاتی که اِوولوشن در زمان عرضه‌ی بازی با آن دست و پنجه نرم می‌کرد وجود دارد. سخنگوی سونی طی هفته‌های گذشته در رابطه با انتشار نسخه پلی‌استیشن پلاس DriveClub گفت:
اگرچه در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی را در این رابطه اعلام نمی‌کنیم، اما با تمام وجود روی سرورها و افزایش ظرفیت آن‌ها برای عرضه‌ی نسخه‌ی پلی‌استیشن پلاس Driveclub در سریع‌ترین زمان ممکن کار می‌کنیم.
اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را در رابطه با عملکرد آخرین بازی اِوولوشِن بدست آورید، می‌توانید نقد و بررسی DriveClub را به صورت اختصاصی از زومجی مطالعه کنید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده