// یکشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۱

فیلم‌برداری دنباله فیلم Teenage Mutant Ninja از ماه دیگر آغاز می‌شود

آیا دوست دارید دوباره با گروه دوست‌داشتنی لاک‌پشت‌های نینجا ملاقات کنید؟ به گزارش خبرگزاری نیویورک نیوز فیلم‌برداری Teenage Mutant Ninja Turtles 2 از ماه بعد در شهر‌های نیویورک و بوفالو آغاز می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.
بیل دِ بلاسیو، شهردار شهر نیویورک رسما حضور لاک‌پشت‌های نینجا را به این شهر خوش‌آمد گفت و به نظر می‌رسد که بسیار هیجان‌زده شده است، زیرا این فیلم نه‌تنها پول را با خود به این شهر می‌آورد، بلکه به حل مشکل بیکاری نیز کمک خواهد کرد. او گفت:
شهر نیویورک خوب می‌داند که چگونه از فیلم‌های بلاک‌باستر میزبانی کند. ما ورود فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles 2 را به شهر نیویورک خوش‌آمد می‌گوییم و به آینده نگاه می‌کنیم که چگونه این فیلم شغل‌های زیادی را برای اقتصاد محلی این شهر به وجود خواهد آورد.
دَن گارادنیک، از اعضای شورای شهر می‌گوید:
راه بهتری وجود نداشت تا اعضای این شهر از طریق تلویزیون و فیلم مشغول شوند.
به‌علاوه افزود:
و چه چیزی بیشتر از این که لاک‌پشت‌های نینجای عاشق پیتزا و یک موش سخن‌گو در نیویورک باشند؟
انتظار می‌رود برای ساخت این فیلم حدود ۶۳ میلیون دلار هزینه شود. مگان فاکس نیز مجددا در نقش آپریل اُنیل و ویلیام فیچنر در نقش اریک سَکس حضور خواهند داشت. مایکل بی، اندرو فورم و برد فولر، سه تن از اعضای کمپانی پلاتینیوم دونز این فیلم را تولید خواهند کرد: Teenage Mutant Ninja Turtles 2. آندره نِمِچ و جاش اپِلبام فیلم‌نامه‌ی این دنباله را می‌نویسند. دیوید گرین که در کارنامه‌ی خود ساخت فیلم Earth to Echo را دارد، کارگردانی فیلم را بر عهده گرفته است. فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles 2 در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۱۶ (۱۴ خرداد ۱۳۹۵) در سینما‌ها اکران خواهد شد. نسخه‌ی اول این فیلم با کارگردانی جاناتان لیبسمن در ماه آگوست سال ۲۰۱۴ (مرداد ۱۳۹۳) اکران شد. نظر شما درباره‌ی نسخه‌ی اول این فیلم چیست؟ آیا از بازگشت مایکی، رالف، لئوناردو و دانتلو خوشحال هستید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع: segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده