// پنجشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۰

فروش کلی مجموعه Alan Wake به 4.5 میلیون رسید، آیا ریمستر در راه است؟

بازی Alan Wake که در سبک اکشن ترسناک ساخته شده بود از زمان عرضه خود در سال ۲۰۱۰ تا به الان توانسته بیش از ۴.۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد. این آمار تا ماه می سال ۲۰۱۳ سه میلیون نسخه بود. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
ماتیاس مالیرن مدیر عامل رمدی اینترتیمنت استودیوی سازنده بازی Alan Wake این آمار و ارقام را اوایل امروز از طریق حساب کاربری توییتر خود منتشر کرد.
با خوشحالی از طرف تیم سازنده اعلام میکنم آمار فروش مجموعه Alan Wake از ۴.۵ میلیون نسخه گذشته است. البته این اطلاعات با توجه به کنسول‌های میزبان. ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی. شاید برای برخی کمی قدیمی باشد.
آمار منتشر شده شامل محتوای اضافه داستانی بازی با نام Alan Wake's American Nightmare که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد نیز می‌شود. حال آیا زمان ساخت یک دنباله کامل برای بازی رسیده است؟ نه کاملا. استودیوی رمدی که در حال حاضر مشغول به ساخت بازی انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان Quantum Break است و آن را برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه ریزی کرد‌ه‌، سابق بر این اعلام کرده بود که تیم سازنده می‌توانست سال‌ها پیش دنباله‌ای با جاه طلبی‌های کمتر برای بازی بسازد، اما بر خلاف این عمل تصمیم گرفتند؛ چرا که معتقد بودند این انتخاب برای خود مجموعه هم مفید است و استودیو وقتی که زمان مناسب فرا برسد کار ساخت را ادامه خواهد داد، هرچند که هیچ نشانه‌ای مبنی بر رسیدن این زمان مناسب از سوی آن‌ها داده نشده است. اخیرا مایکروسافت در طی پرسش نامه‌ای از طرفداران درمورد ساخت نسخه ریمستر شده بازی Alan Wake برای ایکس‌باکس وان سوال کرده بود و حتی جالب‌تر اینکه آیا آن‌ها خواهان دریافت یک نسخه رایگان از این ریمستر در صورت پیش خرید بازی Quantum Break هستند یا خیر. البته قطعا این پرسش نامه به معنی تایید نسخه ایکس‌باکس وان از بازی Alan Wake نیست، اما حداقل نشان می‌دهد که مایکروسافت آن را در نظر دارد. حال باید منتظر ماند و دید که شرایط چگونه رقم خواهد خورد، اخیرا نیز سونی اقدام به ساخت نسخه ریمستر شده بازی God of War III برای پلی‌استیشن 4 کرده است، پس شاید دور از انتظار نباشد که ببینیم مایکروسافت هم در جواب چند تا از بازی‌های قدیمی و موفق خود را برای ایکس‌باکس وان ریمستر کند. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده