نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

فیلم Five Nights at Freddy توسط کمپانی وارنر در دست تولید قرار دارد

بازی در سبک وحشت و اشاره و کلیک Five Nights at Freddy که قسمت جدید آن سال گذشته توسط اِسکات کوتان به صورت تک‌نفره تولید شد، مورد توجه بزرگان هالیوود قرار گرفته و کمپانی برادران وارنر در حال ساخت فیلمی از روی این بازی است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
براساس گزارشات منتشر شده، روی لی، سِت گِراهام-اسمیت و دیوید کَتزِنبِرگ در حال تولید این فیلم هستند. گراهام-اسمیت در رابطه با این فیلم گفت:
با همکاری اسکات به دنبال ساخت یک فیلم دیوانه‌کننده، ترسناک و عجیب و غریب هستیم. داستان بازی با فیلم‌های سبک وحشت ارتباط نزدیکی دارد و دنیای بزرگ آن باعث می‌شود تا افراد بسیار زیادی با آن ارتباط برقرار کنند.
وقایع بازی Five Nights at Freddy در یک رستوران پیتزا فروشی اتفاق می‌افتد. در این بازی شما کنترل نگهبانی را در برعهده دارید که با کنترل درها سعی دارد از چنگال روبات‌هایی که شبیه انسان‌ها رفتار می‌کنند زنده بماند. با موفقیت فیلم Annabelle و راضی بودن برادران وارنر از فروش آن، احتمالا این کمپانی تلاش زیادی را برای هرچه بهتر کردن فیلم Five Nights at Freddy خواهد کرد. تا به حال سه نسخه از بازی‌های Five Nights at Freddy در شبکه استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر شده و هر سه آن‌ها را هم کوتان به صورت تک‌نفره تولید کرده است. پس از زحمات فراوانی که کوتان برای این سری مستقل کشید، امیدواریم موفقیت فیلم Five Nights at Freddy جبران تلاش‌های این مرد سخت‌کوش را کند. سه تهیه‌کننده‌ای که در ابتدا به آن اشاره کردیم، در حال ساخت قسمت جدید فیلم It هم هستند. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا فیلم Five Nights at Freddy می‌تواند در سبک ترس و وحشت مانند بازی آن موفق عمل کند؟ منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده