// پنجشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۴

دان متریک کمپانی زینگا را ترک کرد

کمپانی زینگا امروز در خبری اعلام کرد که دان متریک از سمت مدیرعاملی خود استعفا داده و جایگاه او با مارک پینکاس، موسس این کمپانی جایگزین خواهد شد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
اکثر بازیکنان دان متریک را با سمت قبلی او در مایکروسافت یعنی رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی می‌شناسند. او در سمت سابقش بخاطر نظارت و رهبری‌ خود مشکلات بسیار زیادی را در زمان عرضه برای ایکس‌باکس وان به وجود آورد. متریک در ماه جولای سال ۲۰۱۳ طی یک بازسازی و تغییرات بزرگ در بخش ایکس‌باکس، مایکروسافت را ترک کرده و به عنوان مدیرعامل با قراردادی به مبلغ ۵۰ میلیون دلار به زینگا پیوست. امروز زینگا در سایت سرمایه گذاران خود اعلام کرد که دان متریک دیگر هیچ سمتی اجرایی در این کمپانی نخواهد داشت. هیچ دلیلی برای این تغییر توسط زینگا داده نشد اما مارک پینکاس که خودش سابق بر این مدیرعاملِ این کمپانی بوده و حال دوباره قرار است به سمت سابق خود برگردد از متریک بخاطر خدماتی که در این چندسال ارائه داده بود تشکر کرد. پینکاس در این باره گفت:
دان زمانی بسیار مهم در طی تحولات و تکاملات کمپانی به ما پیوست. تلاش روزافزون و سخت کوشانه اعضای ما در زمینه بازی‌های موبایل باعث شد تا سهم ما وقتی که دان وارد شد از ۲۷ درصد تا پایان سال گذشته به ۶۰ درصد افزایش یابد.
پینکاس همچنین از متریک بخاطر به دست آوردن حق مالکیتِ استودیوی نچرال‌موشن، استودیویی که وظیفه ساخت موتور بازی سازی یوفوریا که از قضا بازی GTA V هم با آن ساخته شده است را بر عهده داشت، تشکر کرد. بازی‌هایی مانند Clumsy Ninja و CSR Racing توسط استودیوی نچرال‌موشن و به تهیه کنندگی زینگا ساخته شده است که طبق آمار منتشر شده تا به الان هر دویشان حدود ۱۶۰ میلیون بار توسط کاربران بر روی دستگاه‌های موبایل نصب شده است. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. منبع: Gameinformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده