// جمعه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

محتویات اضافی جدیدی برای بازی Age of Empires منتشر خواهد شد

پس از انتشار آگهی استخدام مایکروسافت برای استودیوی سازنده‌ی Age of Empires، این بار قرار است محتویات اضافی جدیدی برای نسخه‌ی HD بازی استراتژیک Age of Empires 2 منتشر شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.
مایکروسافت قصد دارد با همکاری کسانی که مود Forgotten Empires برای بازی Age of Empires 2 را ساخته‌اند،‌ محتویات اضافی به بازی اضافه کنند. انتظار می‌رود این محتویات اواخر سال جاری میلادی در دسترس قرار گیرد. طبق خبری که در شبکه‌ی استیم قرار گرفته، مایکروسافت تصویر زیر را منتشر کرده که یکی از بخش‌های جدیدی است: کماندار شُتر سوار . مایکروسافت گفته که محتویات اضافی جدید، بخش داستانی و حالت‌های جدیدی را به بازی می‌افزاید.

age

مایکروسافت در نظر دارد تا با افزودن بخش مدیریت مود داخل بازی و دیگر امکانات، بخش ورک‌شاپ استیم را برای بازی Age of Empires 2  بهبود ببخشد. شما همچنین می‌توانید انتظار بهبود بخش چندنفره‌ را نیز داشته باشید. استودیو اسکای‌باکس، مسئول تازه نگه‌داشتن نسخه‌ی HD بازی Age of Empires 2 در سال ۲۰۱۵ است. این استودیو در سال ۲۰۱۳، پس از ۱۰ سال اولین محتوای اضافی بازی به نام Forgotten را منتشر کرد. در بازی Age of Empires 2، حدود ۱۱ نژاد مختلف از جمله بریتانیا ، توتن‌ها ، چینی‌ها و ژاپنی‌ها وجود دارند که هر کدام سلسله و موقعیت‌های استراتژیک مخصوص به خود را دارند. با توجه به سبک بازی خود، باید یکی از استراتژی‌های جنگی را انتخاب و بازی را شروع کنید . شما در بازی Age of Empires 2 باید حکومت خود را به آرامی و از ابتدا بنیان گذاری کنید و با جمع‌آوری و استفاده از منابع موجود در سرزمین خود، حکومت و کشوری قدرتمند را تشکیل دهید. برای مقابله با دشمنان ارتش تشکیل دهید و دور تا دور شهر خود را با دیوارهای بلند بپوشانید، تیراندازان و ارتش سواره‌نظام خود را آماده کنید، چرا که در بازی Age of Empires 2 نبرد‌های جانانه‌ای را شاهد خواهید بود. آیا شما از طرفداران این بازی استراتژیک هستید؟ منتظر نظرات شما پیرامون این بازی هستیم. منبع: eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده