// سه شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: ویدئوی جدید فیلم Ant-Man نوید یک اثر خوب را می دهد

احتمالا در جریان هستید که فیلم Ant-Man یا همان مرد مورچه‌ای قرار است تابستان امسال در سینماها اکران شود. ویدئویی از این فیلم منتشر شده که نگاهی نزدیک به این فیلم می‌اندازد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
فیلم مرد مورچه‌ای براساس کتاب کمیکی به همین نام از شرکت مارول ساخته شده است. داستان فیلم به این گونه روایت می‌شود که هنری پیم یکی از بهترین و باهوش‌ترین دانشمندان سیاره‌ی زمین است که بعدها توسط آزمایشات خود به وسیله‌ا‌ی دست پیدا می‌کند که با استفاده از آن می‌تواند سایز بدنش را به بزرگی یک گودزیلا و به کوچکی یک مورچه تبدیل کند و به همین دلیل او را Ant-Man نام گذاری کرده‌اند. ذات درونی شخصیت اصلی فیلم را نمی‌توان جدی در نظر گرفت. به همین دلیل نقش مرد مورچه‌ای را پُل راد بازی می‌کند. راد سابقه‌ی بازی در فیلم‌های کمدی مانند Knocked Up ،This Is the End،‌ The 40-Year-Old Virgin و Role Models را در کارنامه‌ی خود دارد. کارگردانی این فیلم توسط پیتون رید انجام می‌شود. فیلم Ant-Man در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۱۵ (۲۶ تیر ۱۳۹۴) در سینماها اکران خواهد شد.

دانلود ویدئو با رزولوشن 360p

نظر شما درباره‌ی این فیلم چیست؟ آیا با فیلم موفقی رو به رو هستیم؟ چقدر احتمال وجود دارد که مرد مورچه‌ای در فیلم‌های بعدی Avengers، به گروه انتقام جویان بپیوندد؟  نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع: gameinformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده