نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: تاریخ انتشار بسته الحاقی Destiny: House of Wolves مشخص شد

کمپانی اکتیویژن امروز در خبری به صورت رسمی تاریخ انتشار دومین بسته الحاقی بازی Destiny با نام House of Wolves را اعلام کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
براساس اطلاعات منتشر شده توسط اکتیویژن، بسته‌ی الحاقی Destiny: House of Wolves در تاریخ ۱۹ می (بیست و نهم اردیبهشت ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. پس از عرضه بسته الحاقی The Dark Below در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، House of Wolves دومین بسته الحاقی بازی پرطرفدار Destiny محسوب می‌شود. اوایل ماه گذشته یکی از کاربران بازی Destiny اطلاعاتی را از بسته الحاقی House of Wolves فاش کرد. اگرچه این اطلاعات هنوز به صورت رسمی تایید نشده، اما با یکدیگر نگاهی به محتویات این بسته که توسط این کاربر اعلام شد می‌اندازیم: محتویات بسته‌ی الحاقی House of Wolves شامل: یک Raid  و Strike جدید سه نقشه‌ی جدید برای بخش چندنفره صدها سلاح، زره و تجهیزات جدید به لطف این کاربر ژاپنی و تصاویر فاش شده، ظاهرا ماموریت‌های داستانی بازی شما را به ماه می‌برد. با خرید Season Pass بازی Destiny با مبلغ ۳۵ دلار، علاقه‌مندان می‌توانند این بسته را هم به صورت رایگان دریافت کنند. اگر مایل به خرید این دو بسته به صورت جداگانه هستید، برای هرکدام از آن‌ها می‌بایست مبلغ ۲۰ دلار پرداخت کنید. در ادامه با یکدیگر نگاهی به ویدیو معرفی این بسته که شامل صحنه‌هایی از شروع داستان House of Wolves است می‌اندازیم و در تاریخ بیست و نهم اردیبهشت ۱۳۹۴، منتظر عرضه این بسته الحاقی  برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان می‌مانیم:

 دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

پس از انتشار آخرین بسته الحاقی Destiny و همان‌طور که اکتیویژن در گذشته اعلام کرد، پاییز امسال باری دیگر محتویات جدید دیگری برای این بازی عرضه خواهد شد. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده