نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۰

بدون دیده شدن در بازی، می‌ توانید Deus Ex: Mankind Divided را به اتمام برسانید

بازی Deus Ex: Mankind Divided قرار است یکی از خصوصیات پرطرفدار این سری را به این بازی بازگرداند. علاقه‌مندان اگر مایل باشند، می‌توانند بدون دیده شدن در بازی و حتی در مبارزه با باس‌فایت‌ها این بازی را به اتمام برسانند. با زومجی همراه باشید.
Deus Ex: Human Revolution یکی از نسخه‌های خوب این سری که لایق نام Deus Ex است به شما می‌رود، اما بزرگ‌ترین مشکل این بازی مبارزه با باس‌فایت‌های آن بود. بازیکنان در زمان مبارزه با باس‌فایت‌ها مجبور بودند به صورت رو در رو و با آن‌ها مقابله کنند. اگر شما در زمینه ارتقاء شخصیت خود تمرکز خود را روی بخش مخفی‌کاری گذاشته بودید، این کار تمام زحماتی که برای این بخش کشیده بودید را نادیده می‌گرفت. جین-فرانسوا دوگِس، کارگردان بازی Deus Ex: Mankind Divided اعلام کرد در این بازی باری دیگر این اشتباه را تکرار نخواهد کرد و بازیکنان می‌توانند حتی در زمان مبارزه با باس‌فایت‌ها از قابلیت‌های مخفی‌کاری خود استفاده کنند:
در Deus Ex: Mankind Divided و حتی در زمان مبارزه با باس‌فایت‌ها، به صورت یک روح در بازی پیشروی کنید.
پیشروی شبیه یک روح در سری Deus Ex یکی از خصوصیات لذت‌بخش آن است که در نسخه جدید آن باری دیگر شاهد آن خواهیم بود. Deus Ex: Mankind Divided در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. احتمالا در نمایشگاه E3 2015 شاهد اطلاعات و نمایش جدیدی از بازی باشیم. اگر تا امروز ویدیو فوق‌العاده زیبا رونمایی بازی را از دست دادید، از طریق زومجی به مشاهده ویدیو معرفی Deus Ex: Mankind Divided بپردازید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده