نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۰۰

بازی Mortal Kombat X سریع ترین فروش در تاریخ این سری را به خود اختصاص داد

براساس صحبت‌های اِد بون، خالق سری Mortal Kombat و کارگردان بازی Mortal Kombat X، جدیدترین نسخه Mortal Kombat سریع‌ترین فروش در تاریخ این سری را به خود اختصاص داده است. با زومجی و اطلاعاتی در این رابطه همراه باشید.
بون اعلام کرد در همان روزهای ابتدایی، میلیون‌ها کاربر روی کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند به تجربه Mortal Kombat X پرداختند:
از تمام طرفداران برای تبدیل کردن Mortal Kombat X به بزرگ‌ترین عرضه در تاریخ این سری تشکر می‌کنم. باوجود شما، Mortal Kombat X تبدیل به فراتر از چیزی که ما انتظار آن را داشتیم شد. در همان روزهای ابتدایی، میلیون‌ها کاربر در نسخه‌های کنسولی و موبایل‌ها به تجربه این بازی پرداختند و سرورهای ما را حسابی مورد آزمایش قرار دادند. از این‌که بسیاری از مردم مشتاق تجربه Mortal Kombat X هستند بسیار خوشحال هستیم. در این طرف ما به سختی روی مشکلاتی که تجربه برخی از شما از این بازی را با مشکل مواجه کرده کار می‌کنیم و بزودی به رفع آن‌ها می‌پردازیم.
بون اعلام کرد تیم آن‌ها با دقت فراوان به نظرات طرفداران گوش می‌کند و باتشکر از صبر کاربران، قول داد که به رفع این مشکلات خواهد پرداخت. کمپانی برادران وارنر هم طی روزهای اخیر اعلام کرد فروش کلی این سری از مرز ۳۵ میلیون نسخه گذشته است. بنابراین این دو خبر نشان از اهمیت و پرطرفداران بودن این سری در میان گیمرها را می‌دهد. mortal Kombat X ZoomG (10) نظر شما در این رابطه چیست؟‌ آیا تا امروز موفق به تجربه Mortal Kombat X شد‌ه‌اید؟ اگر این چنین است در قسمت نظرات از لحظات شیرینی که به شکستن استخوان‌های رقیبان خود پرداختید برای ما بگویید. اگر هنوز موفق به تجربه جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Mortal Kombat نشدید، می‌توانید بررسی Mortal Kombat X را از طریق زومجی مطالعه کنید. Mortal Kombat X هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4،  ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. نسخه ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 این بازی که توسط استودیویی مستقل با نام «های ولتاژ» ساخته می‌شود، در تاریخ ۱۲ خرداد سال جاری عرضه خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده