نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

اطلاعات جدیدی از نقشه‌ ها، نرخ فریم و قهرمانان بازی Star Wars: Battlefront منتشر شد

روز گذشته سرانجام بازی Star Wars: Battlefront با یک ویدیو سینمایی زیبا معرفی شد. با این معرفی سوالات زیادی در ذهن طرفداران بوجود آمد و به همین منظور، نیکولاس فِگرِیِس، کارگردان بخش طراحی بازی از استودیو دایس به برخی از سوالات مهم طرفداران در رابطه با این بازی پاسخ داد.
در بازی Star Wars: Battlefront چهار سیاره وجود خواهد داشت و در هرکدام از آن‌ها شاهد «نقشه‌های زیادی» خواهیم بود. در هرکدام از نقشه‌ها تنوع لازم را برای حالت‌های مختلف بازی خواهید دید:
چهار سیاره بزرگ در بازی وجود دارد و در هرکدام از آن‌ها نقشه‌های زیادی برای بازی کردن وجود دارد. ما شما را به مناطقی که قبلا در آن نبودید می‌بریم. برای ارائه تجربه بهتر، نقشه‌های متنوعی از کوچک تا بزرگ برای حالت‌های مختلف بازی خواهیم داشت.
در حالی که تعداد نقشه‌های موجود در بازی مشخص نشده، اما در زمان عرضه شاهد بیش از ۸ نقشه و دو سیاره در بازی خواهیم بود. سازندگان در مورد حالت‌های مختلف بازی گفتند:
در Star Wars: Battlefront ماموریت‌هایی وجود خواهد داشت که می‌توانید آن‌ها را به صورت تک‌نفره، با دوستان و به صورت آفلاین تجربه کنید. شما همچنین توانایی تجربه ماموریت‌ها را به صورت split-screen دارید، اما در زمان استفاده از قابلیت split-screen باید در کنار دوست خود در یک تلویزیون باشید.
زمانی که به عنوان یک سرباز در بازی در حال انجام وظیفه هستید، می‌توانید میان دوربین اول‌شخص یا سوم‌شخص جا به جا کنید، اما احتمالا در زمان هدایت وسایل‌نقلیه قادر به انجام این کار نخواهید بود:
شما همچنین می‌توانید در آسمان‌ با سفینه‌ها به مبارزه بپردازید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

همان‌طور که قبلا به آن اشاره کردیم، ویدیوی که روز گذشته مشاهده کردید با استفاده از موتور فراست‌بایت و مدل‌های بازی ساخته شده است. بسته الحاقی The battle of Jakku به عنوان محتوای اضافی روز اول درنظر گرفته نشده است و دایس دوست دارد این بسته را هرچه زودتر دراختیار خریداران بازی قرار دهد:
The battle of Jakku بسته الحاقی روز اول بازی نیست. این بسته به محض اتمام مراحل ساخت آن به صورت رایگان دراختیار شما قرار خواهد گرفت.
فِگرِیِس در ادامه توضیح داد چرا محتویاتی برای ارتباط بازی با اپیزود اول تا سوم فیلم جنگ ستارگان در بازی وجود ندارد:
من عاشق تمام چیزهایی که در Star Wars وجود دارد هستم، اما برای Battlefront، تمام تمرکز ما روی سه‌گانه است.
همچنین مشخص شده چرا این نسخه Star Wars: Battlefront 3 نام‌گذاری نشده است:
این نسخه شباهت‌ها و تفاوت‌های زیادی نسبت به نسخه‌های قبلی این سری دارد. برای همین به جای ساخت Star Wars: Battlefront 3، به بازسازی مجدد (ریبوت) این سری پرداختیم.
انتخاب قهرمانان بازی بستگی به حالتی که بازی می‌کنید دارد:
انتخاب قهرمانان به شدت بستگی به حالتی که بازی می‌کنید دارد. علاوه بر دارث وِیدِر و بوبا فیت، می‌توانید با قهرمانان محبوب دیگری بازی کنید. در آینده اطلاعات بیشتری در رابطه با قهرمانان دیگر دراختیار شما قرار خواهیم داد.
Star Wars Battlefront (6) محافظی (Shield) که در ویدیو شب گذشته مشاهده کردید یکی از قدرت‌های شما در بازی است. فِگرِیِس اعلام کرد قدرت‌های این چنینی زیادی در بازی وجود خواهد داشت:
سپری که مشاهده کردید یکی از قدرت‌های شما در Battlefront است و در آینده از قدرت‌های دیگر رونمایی خواهیم کرد.
آزادی زیادی در بخش شخصی‌سازی بازی وجود خواهد داشت:
بازیکنان با آزادی خود می‌توانند شیوه بازی‌کردن خود را شخصی‌سازی کنند و به خلق آن بپردازند.
دایس قصد دارد نسخه‌های کنسولی Star Wars: Battlefront را با نرخ‌ ۶۰ فریم اجرا کند:
احتمالا با نرخ‌ ۶۰ فریم به تجربه نسخه کنسولی Star Wars: Battlefront خواهید پرداخت.
خوشبختانه در بازی محتویات زیادی برای جمع‌آوری و بازکردن وجود دارد:
چیزهایی زیادی در Star Wars: Battlefront وجود دارد که می‌توانید به بازکردن، بدست‌آوردن و جمع‌کردن آن‌ها بپردازید. به‌زودی از این محتویات در بازی رونمایی خواهیم کرد.
درانتهای این جلسه پرسش و پاسخ موثر با کارگردان بخش طراحی Star Wars: Battlefront، وی با شیوه کلاسیک از طرفداران خداحافظی کرد:
از تمام سوالات شما سپاس‌گذار هستم. امیدوارم به پاسخ برخی از سوالات خود رسیده باشید. مراقب خود باشید و امیدوارم نیرو همیشه همراه شما باشد. (may the force be with you)
may the force be with you اصطلاح معروف سری جنگ ستارگان است که مطمئنا تمام طرفداران این سری با آن آشنا هستند. Star Wars Battlefront (3) ظاهرا Star Wars: Battlefront با سابقه بسیارخوب دایس در زمینه ساخت بازی‌های چندنفره قرار است به یکی از بازی‌های بزرگ امسال و یکی از بهترین نسخه‌های این سری تبدیل شود. اگر گذشته را به خاطر بیاورید، سری Battlefront همیشه یک بازی آنلاین و چندنفره محور بوده و نسخه اول این بازی اولین بازی‌ای بود که خیلی از ما روی اولین ایکس‌باکس به تجربه آن پرداختیم و وارد دنیای بازی‌های آنلاین شدیم. نظر شما در رابطه با این اطلاعات چیست؟ Star Wars: Battlefront که یک بازی تیراندازی اول‌شخص است و توسط استودیو دایس در دست تولید قرار دارد، در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده