// سه شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۲

سیستم تخریب پذیری بازی Star Wars: Battlefront مانند Battlefield نخواهد بود

پاتریک باخ، مدیر کلی استودیوی دایس اخیرا در طی مصاحبه‌ای به صورت کوتاه درمورد سیستم تخریب پذیری جدیدترین بازی در دست ساخت آن‌ها یعنی Star Wars: Battlefront توضیحاتی ارائه داده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
به گفته باخ با اینکه سیستم تخریب پذیری همیشه جزو یکی از نشانه‌های سری Battlefield و خود استودیوی دایس بوده است، اما قضیه‌ی Battlefront  فرق خواهد داشت.
مجموعه‌ی Star Wars به عنوان یک محصول با سرمایه گذاریِ دراز مدت، چیزی که ما درحال انجامش هستیم را شکل می‌دهد. لذا قصد ما این نیست فقط بخاطر اینکه تواناییش را داریم سیستم تخریب پذیری بازی را بیش از اندازه گسترش دهیم. وقتی که مجموعه‌ی Battlefield را مقابل مجموعه‌ی Battlefront قرار می‌دهیم سوال اصلی این است که چه چیزی نیاز داریم و چه چیزی می‌خواهیم.
باخ همچنین در ادامه توضیح داد که سیستم تخریب پذیری عظیم چیزی نیست که با سلیقه‌ی طرفداران مجموعه‌ی Star Wars مطاقبت داشته باشد.
ما از سیستم تخریب پذیری در مواقعی که معنی داشته باشد استفاده می‌کنیم اما همچنین قصد داریم تا چیزی بسازیم که به ریشه‌های دنیای Star Wars پایبند باشد.
بازی Star Wars: Battlefront برای عرضه بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در تاریخ ۲۶ آبان ماه سال جاری برنامه ریزی شده است. کسانی که بازی را پیش خرید کرده باشند می‌توانند یک هفته زودتر از باقی افراد به بسته الحاقیِ رایگان Battle of Jakku دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این بازی مطالب زیر را مطالعه کنید:منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده