// چهار شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

اولین تصویر جانی دپ در فیلم Pirates of the Caribbean 5 منتشر شد

جری براک‌همر، تولید کننده‌ی فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales اولین تصویر جانی دپ در نقش جک اسپارو را در این فیلم منتشر کرد. ادامه با زومجی همراه باشید.

در تصویری که منتشر شده، کاپیتان جک اسپارو را می‌بینید که دو دزد دریایی او را با طناب بسته‌اند. علاوه بر رونمایی از این تصویر، براکهامر در توئیتر خود نوشت:

کاپیتان جک برگشته است و نمی‌گذاریم که از دست ما فرار کند.

CDIkwVPWYAEkr5d.jpg-large به تازگی فیلم‌برداری Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales دوباره از سر گرفته شده است. به خاطر این که دست جانی دپ مجروح شده بود و نیاز به عمل جراحی داشت، مراحل فیلم‌برداری به مدت دو هفته متوقف شده بود. تقریبا سه ماه از شروع فیلم‌برداری پنجمین نسخه از فیلم دزدان دریایی کارائیب می‌گذرد و برای اکران در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر جانی دپ، اورلاندو بلوم ( در نقش ویل ترنر)، خاویر باردِم (در نقش کاپیتان سالازار)، برتنون توئیتس (در نقش هنری) در فیلم Pirates of the Caribbean 5 حضور دارند. کارگردانی فیلم هم بر عهده‌ی اسپن سندبرگ و جاوکیم رونینگ است. آیا شما هم از طرفداران سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب هستید؟ آیا نسخه‌ی پنچم این فیلم می‌تواند موفق ظاهر شود؟ نظرات خود را با زومجی به اشتراک بگذارید. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده