نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۰۰

محتویات بازی Star Wars: Battlefront برای عرضه در بسته الحاقی حذف نمی شود

ممکن است استودیو دایس از همین حالا تولید محتویات اضافی بازی Star Wars: Battlefront را آغاز کرده باشد، اما این استودیو به هیچ‌وجه محتویات اصلی بازی را حذف و آن‌ها را در بسته الحاقی عرضه نمی‌کند. با زومجی همراه باشید.
بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر عرضه خواهد شد. پس از آن در تاریخ ۸ دسامبر و قبل از انتشار قسمت جدید فیلم جنگ ستارگان، بسته الحاقی The Battle of Jakku به صورت رایگان برای تمام خریداران بازی عرضه خواهد شد. این بسته رایگان برای کسانی که زیاد با Season Pass بازی‌ها رابطه‌ی خوبی ندارند عرضه خواهد شد. جِسپِر نیلسِن، تهیه‌کننده بازی Star Wars: Battlefront در فروم رِدیت به نگرانی‌های طرفداران پایان داد و گفت:
محتویاتی که در بازی مشاهده خواهید کرد هیچ ارتباطی با بسته‌های الحاقی نخواهد داشت. این حرف را با صداقت تمام به شما می‌گویم. اگر فکر می‌کنید ما محتویات بازی را حذف و آن‌ها را در بسته الحاقی عرضه می‌کنیم، ۱۰۰ درصد اشتباه می‌کنید! در این پروژه، من هیچ‌وقت نشنیدم یکی از اعضای استودیو جمله: «بهتر است این محتوا را حذف و در بسته الحاقی عرضه کنیم» را به زبان آورده باشد.
با این‌که تا زمان عرضه بازی نمی‌توان از صِحَتِ صحبت‌های دایس اطمینان پیدا کرد، اما شنیدن این جملات کمی خیال ما را آسوده می‌کند. در این چندوقت اخیر تولیدکنندگان و ناشران با حذف محتویات اصلی از بازی خود، آن‌ها را در بسته الحاقی عرضه و سعی در به جیب زدن پول بیشتر از بازی‌های خود می‌کنند. 2848824-star+wars+battlefront+_4-17_e حواشی مربوط به بسته‌های الحاقی Star Wars: Battlefront در زمان معرفی بسته الحاقی The Battle of Jakku در شب رونمایی این بازی شکل گرفت. البته این حواشی به صورت ناعادلانه در اطراف این بازی پخش شد. الکترونیک آرتز و دایس نمی‌توانند پیش از عرضه قسمت جدید فیلم Star Wars به قسمت‌های مختلف این فیلم اشاره کنند و به همین دلیل بسته الحاقی The Battle of Jakku را پس از مدتی از عرضه بازی، به صورت رایگان دراختیار خریداران بازی قرار می‌دهند. بازی Star Wars: Battlefront تنها با بخش چندنفره آنلاین منتشر خواهد شد. بخش آنلاین، مانند نسخه‌های پیشین Battlefield از رقابت‌هایی با حضور بازیکنان زیاد پشتیبانی می‌کند. اگر ویدیو معرفی بسیار زیبای بازی را از دست دادید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده اولین تریلر Star Wars: Battlefront بپردازید. بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده