// جمعه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

قابلیت فروش ماد به سیستم Steam Workshop اضافه شد

سیستم Steam Workshop در طی تغییرات جدید خود از این به بعد به بازیکنان اجازه می‌دهد تا مادها، نقشه‌ها و آیتم‌هایی که خودشان برای بازی‌های مختلف ساخته‌اند را به دیگر بازیکنان بفروشند. این راهی است تا جامعه مادسازان بتوانند منبع درآمد و پشتیبانی‌ داشته باشند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

البته بازی‌های مختلف باید اجازه استفاده از این قابلیت را بدهند و شروع این کار همانطور که انتظارش را داشتید با بازی Skyrim  بوده، یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی که بیشترین تعداد ماد در استیم را به خود اختصاص داده است.

قیمت گذاری بر روی مادها کاملا انتخابی است، شما همچنان می‌توانید مادهای خود را به صورت رایگان عرضه کنید اما اگر قصد دارید برای ساخته‌ی خود مبلغی جزئی، یا اگر فکر می‌کنید ارزشش را دارد مبلغی بیشتر درخواست کنید، قادر خواهید بود تا به راحتی از این سیستم ساده بهره ببرید.

پیشنهاد می‌شود که سری به استیم بزنید تا مادهای پولی را مشاهده کرده و متوجه شوید که اوضاع به چه صورت خواهد بود. البته ماد عظیم و بی‌نظیر Falskaar هنوز هم به صورت رایگان قابل دسترسی است.

این ویژگی جدید به این معنی است که مادسازهای با استعداد می‌توانند مبلغی مناسب از کار خود بدست آورند یا حتی از این راه کسب درآمد کنند.

این اولین باری نیست که استیم اجازه می‌دهد تا بازیکنان از بازی‌های مختلف کسب درآمد کنند، برای مثال شما می‌توانید در بازی Team Fortress 2 آیتم‌های مخصوص بسازید و آن‌را با پول واقعی به دیگر بازیکنان بفروشید. استفاده از این قابلیت (ساخت و فروش آیتم‌ها) اوایل امسال به بازی‌های استودیوهای جدا از مالکیت ولو نیز گسترش یافت.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده