نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

فروش Resident Evil HD Remaster از مرز یک میلیون نسخه گذشت

بازی Resident Evil HD Remater با وجود اینکه کمتر از چهار ماه از عرضه ی آن می گذرد توانست از مرز فروش یک میلیون نسخه بگذرد. در ادامه با جزئیات این خبر و اطلاعات بروزرسانی و لباس های جدید این بازی با زومجی همراه باشید.

کپکام تا کنون بیش از یک میلیون نسخه از بازی اخیر خود یعنی Resident Evil HD Remaster فروخته است.

این بازی  در آخر دی ماه سال پیش برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان عرضه شد. این نسخه که از روی نسخه ی سال ۱۹۹۴ بازسازی شده است در اصل نسخه ی هوشمند تر و بهبود یافته ترِ دیگر نسخه ی بازسازی شده درسال ۲۰۰۲ برای کنسول GameCube است.

شرکت کپ کام درباره ی موفقیت این بازی در مطلبی عنوان می کند:

{موفقیت Resident Evil HD}  تنها به خاطر اینکه تیم سازنده، بازی بسیار خوبی را ساخته اند نیست، بلکه تعریف و تمجید های طرفداران این سری نیز در این موفقیت نقش بسزایی داشته است. ما از همه ی کسانی که این کلاسیک مدرن را بازی کردند و همچنین آنهایی که برای اولین بار آن را امتحان کردند تشکر می کنیم.

چهار لباس جدید نیز در بروزرسانی  این بازی که امروز عرضه شد به بازی اضافه شده است. برای Gina دو لباس جدیدِ Lady Hunk و Rachel و همچنین برای Pedro یک لباس جایگزین به نام Mutant Pedro عرضه شده است. و در آخر باید گفت که Cipher نیز می تواند لباس خرس عروسکی شیطانی یعنی Lottie را به تن کند.

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده