نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۰۰

کپ‌کام نام تجاری Capcom Fighters Network را به ثبت رساند؛ مبارزان آنلاین در راهند؟

شرکت کپ‌کام به تازگی نام تجاری Capcom Fighters Network را به ثبت رساند. به نظر می‌رسد این نام متعلق به یک شبکه اجتماعی باشد که به طور اختصاصی برای بازی‌های مبارزه‌ای راه‌اندازی خواهد شد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

طبق توضیحاتی که در وبسایت EventHubs درباره‌ی این نام تجاری ثبت شده است، Capcom Fighters Network موضوعات و عناوین مختلفی را دربر می‌گیرد که همگی مربوط به بازی‌های مبارزه‌ای و ایجاد یک شبکه اجتماعی برای طرفداران این بازی‌ها است.

بخشی از این شبکه امکاناتی مانند آپلود، اشتراک‌گذاری و انتشار عکس و اطلاعات را فراهم می‌کند و بخش دیگر آن برای شرکت در مسابقات مختلف یا اشتراک‌گذاری امتیازات با دوستان کاربرد دارد. به این ترتیب می‌توان پیش‌بینی کرد که کپکام قصد دارد تا با انتشار بازی Street Fighter 5، یک شبکه اجتماعی بزرگ و کامل هم برای بازی‌های مبارزه‌ای خود راه بیندازد.

یوشینوری اونو، تهیه‌کننده بازی قبلا اعلام کرده بود که مایل است Street Fighter 5 مسیری را که با Street Fighter 4 شروع شد و منجر به افزایش طرفداران مجموعه‌ی استریت فایتر گردید، ادامه دهد. او همچنین گفت می‌خواهد بازیی بسازد که هیچکس انتظارش را نداشته باشد!

Street Fighter 5 قرار است در سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده