نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۵

رابین، نایت وینگ، آزریِل و زن گربه‌ ای به بازی Batman: Arkham Knight باز می گردند

بازی Batman: Arkham Knight که آخرین قسمت از سری شوالیه آرکام است، قرار است وداع پرشوری با طرفداران داشته باشد. ظاهرا راک‌استدی با دست پر به استقبال طرفداران آمده و شخصیت‌های محبوب زیادی مانند رابین، نایت‌ونیگ، زن گربه‌ای (Catwoman) و آزریِل را به این نسخه آورده است. با زومجی همراه باشد.

دوشنبه همین هفته راک‌استدی ویدیو جدیدی از بازی Batman: Arkham Knight به نمایش خواهد گذاشت و در آن از چهره‌های قدیمی این سری که به این نسخه بازگشته‌اند رونمایی خواهد کرد.

راک‌استدی طی روزهای گذشته ویدیو کوتاهی را از این بازی منتشر کرد و مانند همیشه در این ویدیو رازهای زیادی وجود داشت. یکی از کاربران هوشیاری که این رازها را شناسایی کرده به وبسایت رسمی Batman: Arkham Knight رفته با قراردادن اطلاعات خود در این وبسایت، قبل از انتشار ویدیو روز دوشنبه اطلاعاتی را از شخصیت‌هایی که به این نسخه باز خواهند گشت منتشر کرده است.

با قرار دادن اسم رمز flying graysons در این وبسایت، اطلاعات و تصویری حرکتی از شخصیت نایت‌وینگ، bostaff رابین، parkrow زن گربه‌ای و suit of sorrows آزریِل ظاهر خواهد شد. با کلیک کردن بر روی نام هرکدام از این شخصیت‌ها می‌توانید تصویر حرکتی آن‌ها را تماشا کنید.

بنابراین اگرچه راک‌استدی قصد داشته هوش و ذکاوت خود را به نمایش بگذارد، اما گیمرها همیشه در این‌گونه مسائل حرف اول را می‌زنند.

Batman Arkham Knight (2)

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا از بازگشت شخصیت‌های کلاسیک این سری به بازی Batman: Arkham Knight هیجان‌زده هستید؟

Batman: Arkham Knight که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است و پایانی بر سه‌گانه‌ی Batman Arkham به شمار می‌رود، در تاریخ ۲۳ ژوئن (۲  تیر ۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. خریداران نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی همچنین می‌توانند از بسته‌ی الحاقی رایگان و انحصاری Scarecrow Nightmare Mission نهایت لذت را ببرند.

علاقه‌مندان تا دوشنبه این هفته و انتشار ویدیو جدید Batman: Arkham Knight، می‌توانند آخرین ویدیو این بازی با نام Officer’s Down را هم از زومجی مشاهده کنند. در این ویدیو شاهد هفت دقیقه از روند گیم‌پلی بازی و یکی از بازجویی‌های خشونت‌آمیز بتمن خواهید بود. زمانی که این بازجویی را تماشا کنید، متوجه خواهید شد که چرا به این نسخه درجه سنی بزرگسال داده شده است.

منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده