نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۲

اولین اطلاعات از بخش داستانی، چندنفره و خصوصیات جدید Call of Duty: Black Ops 3

دقایقی پیش از بازی Call of Duty: Black Ops 3 با یک ویدیو بسیار زیبا به صورت رسمی رونمایی شد. استودیو تری‌آرک که مسئولیت ساخت این نسخه را برعهده دارد، شروع به انتشار اطلاعات تکمیلی از این بازی کرده که در ادامه می توانید به مشاهده جزئیات کامل این اطلاعات بپردازید. با زومجی همراه باشید.

Call of Duty: Black Ops 3 دارای بخش داستانی به صورت co-op چهارنفره است و بازیکنان در بخش چندنفره با استفاده از تجهیزات خود می‌توانند روی دیوارها راه بروند.

پس از سه سال کار و تلاش فراوان توسط تری‌آرک، Call of Duty: Black Ops 3 در تاریخ ۶ نوامبر سال جاری میلادی (۱۵ آبان ۱۳۹۴) عرضه خواهد شد و این اولین باری است که تری‌آرک سه سال تمام را روی ساخت یک نسخه از بازی Call of Duty صرف کرده است.

داستان بازی در آینده و پس از اتفاقاتی که در نسخه دوم و جنگ سرد اتفاق افتاد رخ می‌دهد. در این نسخه و به واسطه آینده سربازانی را مشاهده خواهید کرد که مجهز به تکنولوژی‌های سایبری هستند.

بخش داستانی را می‌توانید به‌ صورت کامل با دوستان خود تجربه کنید و هر زمان که دوست داشتید، با انتخاب یک مرحله دلخواه با دوستان خود وارد میدان نبرد شوید. جیسون بِلاندِل، کارگردان بخش داستانی Call of Duty: Black Ops 3 در این رابطه گفت:

مانند یک فیلم DVD، اگر مایل باشید می‌توانید بخش‌های مهم بازی را رد کنید و قسمت دلخواه را با دوستان تجربه کنید.

Call of Duty Black Ops 3 (1)

Black Ops 3 با قراردادن بخش داستانی co-op فاصله زیادی با نسخه‌های قبلی خود در این زمینه گرفته است:

به‌جای قراردادن بخش داستانی در بخش چندنفره، ما روش غنی‌تر دیگری انتخاب کردیم. خصوصیات و محتویات جدید دلایلی است که بازیکن باری دیگر به بخش داستانی بازمی‌گردد. ما انرژی و زمان خود را در نوشتن داستان، تولید شخصیت‌ها و صحنه‌های سینمایی گذاشتیم و با مرور چندباره آن‌ها، انرژی خود را در این راه صرف کردیم.

برای قابل‌بازی بودن بخش co-op، مراحل بازی نسبت به نسخه‌های قبلی از نظر محدوده وسیع‌تر هستند. در این نسخه شخصیت‌های دیگر بخش داستانی قابلیت شخصی‌سازی دارند و هرکدام از آن‌ها دارای سیستم توانایی مخصوص خود هستند.

بخش چندنفره Black Ops 3 با تمرکز روی سیستم حرکاتی که برای این نسخه درنظر گرفته شده ساخته شده است. سیستم حرکات با استفاده از قدرت لباس‌ها با چیزی که سال گذشته در بازی Advanced Warfare مشاهده کردید تفاوت زیادی دارد. بازیکنان با استفاده از قدرت‌های خود می‌توانند روی دیوارها راه بروند و سُر بخورند. مبارزاتی که در زیر آب شکل می‌گیرد هم در این نسخه وجود خواهد داشت.

درکنار این تغییرات، در بخش چندنفره ۹ کلاس مختلف وجود خواهد داشت. هرکدام از این کلاس‌ها دارای توانایی‌های منحصر به فرد خود هستند که در زمان پرشدن خط مربوط آن، می‌توانند از توانایی‌های مخصوص خود به مدت کوتاهی استفاده کنند. تری‌آرک تا به این لحظه از چهار قدرت مخصوص در بخش چندنفره رونمایی کرده است.

Call of Duty Black Ops 3 (4)

با استفاده از قدرت Ruin، می‌توانید ضربه سنگینی روی زمین بزنید که شعاع آن به دشمنانی که در محدوده وجود دارند صدمه می‌رساند. با استفاده از قدرت Seraph به یک اسلحه کمری بسیار قدرتمند، Outrider تیر و کمان و Reaper که یک روبات است و تفنگ‌های بزرگ در دست دارد دسترسی پیدا خواهید کرد.

در این حین Gunsmith یک نوع ابزار شخصی‌سازی جدید برای بخش چندنفره Black Ops 3 است. با استفاده از این ابزار می‌توانید روی اسلحه خود دوربین مخصوص و پنج جزئیات اضافی قرار دهید و به ساخت اسلحه دلخواه خود بپردازید.

حالت دوست‌داشتنی زامبی با سیستم XP (سیستم پیشروی) مخصوص خود به انن نسخه بازگشته است. تری‌آرک هنوز اطلاعات خاصی از این بخش منتشر نکرده است.

برای اولین بار پس از عرضه Call of Duty: World at War، برای Black Ops 3 نسخه آزمایشی درنظر گرفته شده است که به بازیکنان اجازه دسترسی محدود به بخش چندنفره بازی را می‌دهد. کاربرانی که بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند به این نسخه دسترسی یابند. درادامه می‌توانید اولین تصاویر منتشر شده از این بازی را هم تماشا کنید:

بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط استودیو تری‌آرک در حال ساخته شدن است، در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۴ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نظر شما در رابطه با این اطلاعات و نمایش اولیه بازی Call of Duty: Black Ops 3 چیست؟

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده