// دوشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

فروش هفتگی انگلستان: راند دوم برای صدرنشینی Mortal Kombat X

شرکت برادران وارنر بازی Mortal Kombat X‌، آخرین بازی مبارزه‌ای خود را منتشر کرده و توانسته با این بازی به صدر جدول پرفروش‌های انگلستان برسد. این بازی توسط استودیوی ندررلم شیکاگو ساخته شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بازی Mortal Kombat X‌ بعد از دستیابی به رکوردی در هفته‌ی گذشته توانسته به صدرنشینی خود در انگلستان ادامه دهد. طبق گزارش چارت-تِرَک، مرکز آمارگیری فروش در انگلستان بازی Mortal Kombat X‌ سریعترین فروش را در تاریخ ۲۳ ساله سری مورتال کامبت داشته است.

در جایگاه بعدی طبیعتا شاهد حضور بازی فوق‌العاده Grand Theft Auto V هستیم که اخیرا برای دارندگان رایانه‌های‌شخصی در دسترس قرار گرفته است. در ادامه بازی‌های نام‌های آشنایی مانند Battlefield Hardline ،FIFA و Call of Duty: Advanced Warfare قرار گرفته‌اند. با توجه به بسته‌ ویژه‌ی پلی‌استیشن 4 برای بازی Minecraft، این بازی برروی کنسول نسل هشتم سونی با ۱۷۲ درصد افزایش فروش به جایگاه چهارم رسیده است. به همین ترتیب بازی FIFA 2015 با کاهش ۴۰ درصدی فروش به رده‌ی پنجم سقوط کرده است.نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی Tropico 5 از هی‌می مونت گیمز تنها بازی منتشر شده در هفته‌ی جاری بوده که توانسته با قرار گیری در رده‌ی هجدهم وارد لیست پرفروش‌‌ترین های انگلستان شود. این بازی سال گذشته برای ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های‌شخصی منتشر شده بود. Tropico 5 در لیست پرفروش‌ترین‌های پلی‌استیشن 4 درجایگاه هفتم قرار گرفته است.

 

رتبه‌ی فعلی
رتبه‌ی قبلی
نام بازی
نکته‌ی قابل ذکر

 ۱

۱
Mortal Kombat X
سریع‌ترین فروش در تاریخ ۲۳ ساله‌ی مجموعه

 ۲

۲
Grand Theft Auto V
انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی باعث افزایش ۹۴ درصدی فروش بازی در هفته‌ی گذشته شده بود

 ۳

۳
Battlefield Hardline
-

 ۴

۹
Minecraft PlayStation Edition
۵ رده صعود نسبت به هفته گذشته

 ۵

‍۴
FIFA 15
-

 ۶

۸
Minecraft Xbox Edition
-

 ۷

۷
Call of Duty: Advanced Warfare
-

 ۸

۱۰
Dying Light
-

 ۹

۱۱↑
Borderlands: The Handsome Collection
بازگشت لیست ده برتر هفته

 ۱۰

۱‍۲
WWE 2K15
بازگشت لیست ده برتر هفته

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده