نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۴

کونامی رسما تایید کرد: ساخت بازی Silent Hills منتفی شده است

در این چند روز اخیر شایعات زیادی پیرامون منتفی شدن ساخت بازی Silent Hills از سوی منابع مختلف منتشر شد و دقایقی پیش کمپانی کونامی رسما تیر خلاص را به سمت قلب طرفداران شلیک کرد و اعلام کرد ساخت این بازی به صورت رسمی منتفی شده است. با زومجی همراه باشید.

اگرچه امروز کونامی از دادن هرگونه اطلاعات در رابطه با منتفی شدن ساخت بازی امتناع کرد، اما ساعاتی پیش در گفتگو با وبسایت گیم‌اسپات خبر منتفی شدن ساخت این بازی را به صورت رسمی تایید کرد:

کونامی همچنان به ساخت نسخه‌های جدید سری Silent Hills ادامه خواهد داد، اما پروژه‌ای که با همکاری دل تورو و نورمَن ریداس در دست تولید بود به صورت کلی منتفی شده است.

درست پس از یک هفته از خبر جدایی هیدئو کوجیما از کونامی پس از پایان مراحل ساخت Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، خبر منتفی شدن تولید بازی Silent Hills هم در سراسر مطبوعات پخش شد. جنگ میان کونامی و کوجیما بر سر قدرت باعث شد این کمپانی جست و جو برای یافتن رهبری جدید برای ساخت نسخه‌های بعدی سری Metal Gear را آغاز کند.

بازی Silent Hills که طرفداران امیدهای زیادی به آن داشتند، قرار بود با نظارت کوجیما و با همراهی دل تورو، یکی از بزرگترین افراد هالیوود و البته نورمن ریداس، بازیگر محبوب سریال The Walking Dead تولید شود.

Silent Hills

روز یکشنبه دل تورو تایید کرد همکاری وی با کونامی برای ساخت بازی Silent Hills منتفی شده است. روز دوشنبه هم کونامی در خبری اعلام کرد قرارداد همکاری آن‌ها با ریداس، بازیگری که قرار بود در نقش شخصیت اصلی بازی ظاهر شود انقضا یافته است.

تمام این مسائل از خبر حذف شدن دموی P.T (تیزر قابل بازی) از شبکه پلی‌استیشن آغاز شد. در مراسم Gamescom سال گذشته بود که سونی و کونامی این دمو را در شبکه پلی‌استیشن منتشر کردند و ساعاتی بعد که طرفداران این دمو را به پایان رساندند و خبر ساخت نسخه جدید Silent Hills را در سراسر اینترنت پخش کردند، شب بزرگی برای طرفداران این سری قدیمی رقم خورد.

با این حال تمام خبرها ناامید کننده نیست، کونامی تایید کرده احتمال همکاری آن‌ها با کوجیما و دل تورو در آینده وجود دارد:

برای ساخت نسخه‌های بعدی سری Silent Hills مذاکرات ما با کوجیما و دل تورو ادامه دارد، بنابراین منتظر اعلامیه‌های بعدی ما باشید.

ما به ساخت نسخه‌های جدید سری Silent Hills ادامه می‌دهیم.

نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع: Gameshttps://zurl.ir/qtTo8pot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده