// چهار شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۵

تماشا کنید: استیم آماده‌ انتشار Hatred، خشن‌ ترین بازی تاریخ می شود

استیم آماده‌ی عرضه‌ی بازی Hatred می‌شود که به اعتقاد بسیاری یکی از خشن‌ترین بازی‌های کامپیوتری ساخته شده است. این بازی به خاطر سطح خشونتی که دارد تنها برای رایانه‌های شخصی در ماه خرداد عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

بازی Hatred در سبک تیراندازی آماده‌ی عرضه‌ در استیم می‌شود. Hatred به خاطر خشونت بی حد و اندازه‌ای که دارد، جنجال‌های زیادی آفرید و به عنوان سومین بازی تاریخ که درجه‌ی سنی AO یا فقط بزرگسال را به خاطر خشونت نه محتوای جنسی دریافت می‌کند، انتخاب شد. سابقا بازی Manhunt شرکت راک‌استار این درجه سنی را دریافت کرده بود، هرچند راک‌استار برخلاف کریتیو بازی خود را با مقداری سانسور به درجه‌ی M ( جوانان) بر روی کنسول ها منتشر کرد.


دانلود ویدیو

با توجه به درجه‌بندی بازی توسط سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای (به اختصار ESRB) برای بزرگسالان و البته قبول نکردن سانسور بازی توسط سازندگان این بازی فقط برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. بازی‌هایی با درجه‌ی سنی «فقط بزرگسال» بر روی کنسول‌ها منتشر نمی‌شوند. سونی، مایکروسافت و نینتندو -سه تولیدکننده‌ی عمده‌ی بازی‌های ویدیویی- سیاست‌هایی دارند که بر اساس آن اجازه انتشار بازی های درجه‌ی  بزرگسالان (Adults Only به اختصار AO) را برروی کنسول‌های خود نمی‌دهند.

این بازی ابتدا در سیستم Greenlight استیم قرار داشت اما بعد از مدتی ساخت آن منتفی شد که با دخالت گیب نیوول، مدیر شرکت ولو - دوباره توانست به گرین‌لایت برگشته و تولید آن از سر گرفته شد. با این حال عرضه‌ی این بازی برروی استیم نیز با مشکلاتی روبرو شده بود. بازی Hatred با قیمت ۱۶.۶۶ یورو برروی وبسایت رسمی بازی قابل پیش خرید است.

دیستراکتیو کریِیشن در رابطه با مراحل عرضه‌ی بازی گفت:

مشکلی در عرضه‌ی بزرگترین بازی بومی لهستان در زمان تعیین شده وجود ندارد.

یاروسلاو زِلِنسکی کارگردان کریتیو در رابطه با انتخاب تاریخ ۱۱ خرداد گفت:

هدف ما این بود که بازی را در تاریخ ۲۹ اردیبهشت منتشر کنیم ... اما اگر بخواهم صادقانه بگویم بخاطر عرضه‌ی بازی The Witcher 3‌ این تاریخ را تغییر دادیم.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده