نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

چهارمین قسمت از سری بازی‌های Five Nights at Freddy's معرفی شد

یک بازی جدید از سری Five Nights at Freddy's توسط اسکات کاوتون، سازنده‌ی این مجموعه معرفی شد. Five Nights at Freddy's 4: The Final Chapter،‌ همانطور که از اسمش پیدا است، احتمالا آخرین بازی از این مجموعه‌ی ترسناک خواهد بود. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

طبق تصویری که کاوتون در وبسایتش منتشر کرده است، The Final Chapter در هالووین امسال عرضه خواهد شد. در این تصویر شخصیت فردی فزبر را با ظاهری تقریبا متفاوت مشاهده می‌کنیم که یک کلاه را در دست گرفته است. به جز نام و تاریخ انتشار بازی، اطلاعات دیگری در این تصویر قابل مشاهده نیست؛ ضمن اینکه عبارت NIGHTMARE (کابوس) نیز به صورت بسیار کم‌رنگ در قسمت پایین تصویر دیده می‌شود.

اولین قسمت از مجموعه Five Nights at Freddy's سال گذشته انتشار یافت و با استقبال بازیکن‌ها و منتقدین مواجه شد. داستان بازی درباره‌‌ی یک رستوران پیتزا فروشی به نام فردی فزبر بود که بازیکن‌ها باید به عنوان نگهبان، شب را در آن سپری می‌کردند. در این رستوران عروسک‌های مکانیکی ترسناکی وجود دارند که در شب به حرکت در‌می‌آیند و هدف اصلی بازیکن‌ها این است که دوربین های مداربسته‌ی رستوران را چک کنند تا با مشاهده‌ی حرکات این موجودات ترسناک، خود را از خطر آنها در امان نگه دارند. آخرین بازی این مجموعه Five Nights at Freddy's 3 بود که در ماه گذشته منتشر شد.

اخیرا اعلام شد که قرار است فیلمی از روی مجموعه‌ی Five Nights at Freddy's ساخته شود و روی لی (تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های The Departed و The LEGO Movie) به همراه سث گراهام اسمیث و دیوید کتزنبرگ به عنوان تهیه‌کنندگان آن معرفی شدند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده