نویسنده: مرتضی تقوی
// پنجشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵

کمک ۱۰۰ هزار دلاری سازندگان بازی Far Cry 4 به زلزله زدگان نپال

با گذشت چند روز از زلزله ی نپال از نقاط مختلف کمک ها به این کشور مشغول ارسال است. شرکت یوبی سافت نیز که بازی اش یعنی Far Cry 4 در این کشور جریان داشت دست به کار شده و برای کمک به این کشور تلاش می کند. در ادامه با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

شرکت Ubisoft Montreal سازنده ی بازی Far Cry 4 برای کمک به زلزله زدگان نپال کمپین جدیدی را راه اندازی کرده اند.اوایل این هفته بود که زلزله ای به قدرت ۷.۸ ریشتر در این کشور رخ داد و منجر به کشته شدن هزاران نفر و زخمی شدن بسیاری دیگر شد و بازماندگان را با سختی‌های بسیاری که پس از یک بلای طبیعی وجود دارد، از جمله غم از دست دادن خانواده و کمبود غذا، مواجه کرد.

یوبی سافت در اقدامی که توسط صلیب سرخ کانادا مدیریت می شود، کمک های خیریه را در چهارچوب طرح «بودجه برای کشور زلزله زده ی نپال» جمع آوری می کند. این کمپانی ارتباط نزدیکی با این کشور دارد، چراکه بر روی این کشور، مردم آن و فرهنگش برای ساخت بازی Far Cry 4 تحقیق کرده است. این بازی در منطقه ای فرضی در منطقه ی هیمالیا به نام Kyrat جریان داشت.

نویسندگان یوبی سافت در وب سایت این کمپین نوشته اند:

گذراندن چند سال پیشین برای ساخت بازی Far Cry 4، بازی ای که از نپال و مردمش بسیار الهام گرفته بود، سبب شد تا ما، خانواده ی Far Cry، بعد از این اتفاق ناگوار با قلب هایی آکنده از اندوه برای جمع آوری پول با صلیب سرخ کانادا که تیم بیمارستانی و کمک های مختلف به کاتماندو اعزام می کند همراه شویم.

تا کنون ۴۶۰۰ دلار جمع آوری شده که پس از پایان جمع آوری، یوبی سافت بقیه ی آن را تا ۱۰۰ هزار دلار تقبل می کند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده