نویسنده: مرتضی تقوی
// شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

احتمال عرضه ی COD: Black Ops III بر روی کنسول Wii U

با وجود اینکه انتشار سری جدید این بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی رسما تایید شده بود ولی اکتیویژن اخیرا غیر مستقیم احتمال عرضه ی سری جدید بازی COD برای کنسول Wii U را مطرح کرده است. در ادامه با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

منتشر کننده ی این بازی یعنی شرکت اکتیویژن اخیرا غیر مستقیم احتمال عرضه ی سری جدید بازی COD برای کنسول Wii Uرا مطرح کرده است. حساب کاربری توییتر مربوط به بخش پشتیبانی اکتیویژن هنگامی که مشغول پاسخ گویی به کاربران بود که چرا با Nintendo ID می توان به سایت Call of Duty متصل شد، به این خبر اشاره کرده است.

 

سلام. خودتون رو برای محصولات بیشتر برای Wii U آماده کنید. سلام. خودتون رو برای محصولات بیشتر برای Wii U آماده کنید.

این پست ممکن است به محصول اخیر این شرکت یعنی Call of Duty: Black Ops III (انتشار در ۱۵ آبان) که به تازگی معرفی شد بر گردد. انتشار این بازی تا کنون برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی به طور رسمی تایید شده است. البته این بازی اگر برای کنسول Wii U عرضه شود اتفاق جدیدی محسوب نمی شود، چراکه نسخه ی Call of Duty Black Ops II هم پیش از این در سال ۲۰۱۲ برای این کنسول منتشر شده بود.

بازی COD: Black Ops III که به تازگی از سوی اکتیویژن معرفی شد توسط استودیوی Treyarch در حال ساخت می باشد؛ همان استودیویی که یکی از سازندگان اصلی این سری و خالق حالت های زامبی ها ست. Black Ops III برای اولین بار امکان انتخاب شخصیت اصلی (زن یا مرد) و تشکیل یک گروه حداکثر چهار نفره برای انجام بخش داستانی را به شما می دهد. این بازی همچنین دارای سرور های اختصاصی برای انجام بخش چند نفره آنلاین خواهد بود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده