نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۷

ولو با بروزرسانی ۶.۸۴ تغییرات گسترده‌ را به Dota 2 آورد

کمپانی ولو بالاخره پس از مدتی طولانی، بروزرسانی جدید ۶.۸۴ را برای بازی Dota 2 منتشر کرد تا تغییرات عمده‌ای در بالانس بازی ایجاد کند و محتویات زیادی را به آن اضافه نماید. برای اطلاع از جزییات این بروزرسانی با زومجی همراه باشید.

این بروزرسانی در واقع اولین نشانه از تغییرات کلی بازی قبل از مسابقات قهرمانی جهان Dota 2 است که در ماه آگوست و در شهر سیاتل امریکا برگزار می‌شود. بروزرسانی ۶.۸۴ تغییرات اساسی زیادی را در Dota 2 به وجود می‌آورد؛ چیزی شبیه ارتقاهایی که نسخه‌ی Hyper Fighting برای بازی Street Fighter 2: Championship Edition به ارمغان آورد.

با توجه به توضیحات گسترده‌ای که ولو در مورد این بروزرسانی ارائه کرده است، به نظر می‌رسد که برنامه‌های زیادی برای آن داشته باشد. مهارت‌ها و توانایی‌ها چندین هیروی بازی با کاهش مواجه شده تا حضور آنان در یک رقابت، تعادل بازی را بر هم نزد. از این میان باید به هیروهای جاگرنوت، اسنایپر و ترول اشاره کرد که براساس اعلام سرویس آمارگیری معروف Dota 2 به نام Dotabuff، درصد استفاده از آنها در مسابقات مختلف این بازی به ترتیب ۲۶، ۴۲ و ۲۶ است. بازیکنانی که هیروی اسنایپر را انتخاب می‌کنند به طور میانگین در ۵۴.۵۸ درصد از مسابقات پیروز می‌شوند، در حالی که انتخاب هیروی ترول، شانس پیروزی ۵۷ درصدی در مسابقات را برای بازیکنان به همراه دارد.

بر خلاف کاهش قدرت برخی هیروها، توانایی‌های بعضی دیگر از آنها، مانند چیزی که در بروزرسانی ۶.۸۱ (که سال گذشته منتشر شد) دیده بودیم افزایش پیدا کرده است. در آن بروزرسانی نیز توانایی‌های چند هیرو با استفاده از آیتمی به نام قدرت آگانیم بیشتر شده بود.

ولو همچنین ۸ آیتم جدید به فروشگاه بازی اضافه کرده است؛ به علاوه‌ی یک سیستم ارتقای آیتم‌ها که به طور مشخص با بازی‌های طولانی هماهنگی دارد. به نظر می‌رسد که این کار در واکنش به طولانی شما زمان مسابقات با انتشار بروزرسانی‌های اخیر صورت گرفته باشد. در بازی‌های طولانی، بعضی از هیروها که سقف قدرت کمتری از سایرین داشتند ضعیف ظاهر می‌شدند و نمی‌توانستند تا پایان مسابقه کارامدی خود را حفظ کنند، اما حالا با آیتم‌ها و سیستم ارتقای جدید، شخصیت‌های بیشتری برای نبردهای طولانی قابل انتخاب هستند که این موضوع به تنوع و جذابیت بیشتر مسابقات کمک زیادی می‌کند.

برای مشاهده تمام تغییراتی که بروزرسانی ۶.۸۴ در بازی به وجود می‌آورد می‌توانید به وبسایت رسمی Dota 2 مراجعه کنید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده