نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

سازنده بازی Divinity: Original Sin ما را در E3 سال جاری شگفت‌زده خواهد کرد

بازی Divinity: Original Sin یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌هایی بود که در چند وقت اخیر برای دوست‌داران این سبک عرضه شده است. حالا گزارش‌ها حاکی از این است که استودیو بلژیکی سازنده ایم بازی قصد دارند تا با یک بازی جدید ما را در E3 پیش رو شگفت‌زده کنند.

استودیو بلژیکی لاریان که مسئولیت توسعه بازی نقش‌آفرینی تحسین شده Divinity: Original Sin را بر عهده داشته در حال همکاری با فوکوس هوم اینتراکتیو برای بازی جدید خود است. آن‌ها هنوز نامی برای این بازی نگذاشته‌اند و اطلاعات بیشتری نیز از آن منتشر نکرده‌اند و تنها به گفتن همین موضوع بسنده‌ کرده‌اند که با این بازی، بازیکنان و همینطور ژورنالیست‌های حوزه بازی‌های ویدیویی را شگفت‌زده خواهند کرد.

شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو، یک ناشر ژاپنی است که نشر و توزیع بازی‌هایی مانند Styx: Master of Shadows، Blood Bowl II و البته بازی شناخته‌ شده شبیه‌ساز کشاورزی یا همان Farming Simulator 2015 را در اروپا عهده‌داردبوده است. اگرچه همکاری این دو هنوز حامل خبر خاصی نیست اما این ناشر می‌تواند در توزیع بازی جدید استودیو لاریان کمک بزرگی باشد.

باید تا E3 سال جاری صبر کنیم تا ببینیم این بازی شگفت‌انگیز چه خواهد بود به خصوص این‌که اخبار این چند وقت گذشته حاکی از این بوده است که E3 امسال می‌تواند حامل خبرهای خوبی برای مخاطبان بازی ویدیویی روی پلتفرم پی‌سی باشد. 

نظر شما راجع به بازی جدید این استودیو چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده