// دوشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تماشا کنید: جیسون ورهیز جمعه سیزدهم وارد می شود؛ سلاخی مبارزان Mortal Kombat

سازندگان مورتال کامبت ایکس برخی‌ شخصیت‌ها را به صورت محتوای دانلودی پولی قرار داده که یکی از آنها، جیسون ورهیز، قاتل سریالی سری فیلم‌های ژانر سلاخی «جمعه سیزدهم» است. در ادامه مشاهده کنید چگونه جیسون مبارزان کامبت ایکس را تیکه تیکه می‌کند.

مورتال کامبت ایکس جدیدترین ساخته‌ی استودیو نام آشنای ندررلم و کمپانی وارنر است که توانسته بیشترین میزان فروش در کل مجموعه‌ی خود را کسب کند و در حال حاضر به یکی از برترین بازی‌های مبارزه‌ای نسل هشتم کنسول‌ها تبدیل شود. ما به این بازی نمره‌ی ۸ از ۱۰ را دادیم و در نتیجه‌گیری نهایی خود گفتیم:

مورتال کامبت ایکس یکی از آن بازی‌هایی است که توصیه می‌شود هر گیمری که به رقابت و هیجان علاقه دارد، آن را تهیه کند. تجربه‌ی بخش‌های تک نفره و آن مبارزات هیجان‌انگیز که با اجرای حرکات ایکس‌-ری و فینیشنگ‌ها، ما را به سقف می‌چسباند، خارق‌العاده هستند. همه‌ی اینها به لطف گرافیک مناسب و صداگذاری دقیق و حساب شده، تجربه‌ی خوبی را برایمان رقم می‌زنند. با همه‌ی این‌ها، اصلا انتظار خط داستانی هالیوودی و میخ‌کوب کننده مانند قسمت قبل نداشته باشید و فقط برای اینکه در جریان قصه قرار بگیرید، آن را سریع تمام کنید.

مورتال کامبت ایکس در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ( ۱۴ آپریل ۲۰۱۵) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شد و قرار است در سه ماهه دوم یا سوم سال ۲۰۱۵ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه شود.

دانلود ویدیو

منبع: Shocknews


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده