نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۴

تماشا کنید: تریلر انتشار بازی Project CARS

با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی شبیه‌ساز مسابقات رانندگی Project CARS، استودیوی اسلایتلی مد، تریلر انتشار این بازی را به نمایش گذاشت. برای مشاهده‌ی این تریلر زیبا که بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی را به نمایش می‌گذارد با زومجی همراه باشید.

Project CARS در تاریخ ۱۷ اردیبهشت (سه روز دیگر) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و Wii U منتشر می‌شود. اسلایتلی مد اعلام کرد که ساخت Project CARS حدود چهار سال طول کشیده است و در طی این مدت گیمرها و رانندگان حرفه‌ای زیادی بارها بازی را امتحان کرده‌اند. این استودیو همچنین تاکید کرد که بازی آن‌ها یکی از هیجان‌انگیزین، زیباترین و به لحاظ فنی پیشرفته‌ترین عناوین سبک اتومبیل‌رانی است که تا کنون ساخته شده است. در ادامه تربلر انتشار بازی را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

Project CARS بیش از ۸۰ اتومبیل و ۱۱۰ مسیر مسابقه را در اختیار بازیکن‌ها می‌گذارد. همچنین سیستم پویای آب و هوا و تغییرات شب و روز از جمله ویژگی‌های برجسته‌ی این بازی هستند. با وجود اینکه گاهی در یک مسابقه تا ۴۵ اتومبیل نیز حضور دارند اما بازی با گرافیک بالا پ نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. در بخش چندنفره‌ی بازی نیز حداکثر ۱۶ بازیکن‌ می‌توانند به رقابت با یکدیگر بپردازند.

استودیوی اسلایتلی مد تجربه‌ی ساخت بازی‌های ریسینگ بزرگی چون Need for Speed: Shift و Shift 2: Unleashed را در کارنامه دارد و همین موضوع انتظارات از Project CARS را بسیار بالا برده است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده