// سه شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

۱۲ نقشه حالت چندنفره برای بازی Star Wars: Battlefront در راه است

الکترونیک آرتز، ناشر بازی Star Wars: Battlefront امروز رسما تایید کرد که این بازی ۱۲ نقشه حالت چندنفره خواهد داشت. دایس توسعه دهنده‌ بازی در پستی در رابطه با سیاره جدید سالاست (Sullust) با اشاره‌ای به نقشه‌ها، خبر از وجود مکان‌های بیشتر برای ماموریت‌های Star Wars: Battlefront داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

دایس سازنده‌ی بازی Star Wars: Battlefront خبری خوشحال کننده برای طرفداران منتشر کرده است. بازی Star Wars: Battlefront به همراه ۱۲ نقشه‌ی حالت چندنفره عرضه خواهد شد. Star Wars: Battlefront که در سیاره‌‌ای کمترشناخته شده به نام سالاست دنبال می‌شود، در کنار وفاداری به سه‌گانه اصلی در دو حالت اول شخص (FPS) سوم شخص (TPS) قابل انجام خواهد بود. به گفته‌ی سازندگان برخی نقشه‌ها از مادهایی مانند Walker Assault پشتیبانی می‌کنند. در حالی که سایر نقشه‌ها بیشتر برروی مبارزات نزدیک تنظیم شده‌اند.

سیاره‌ی سالاست-الهام گرفته از کشور ایسلند- جهانی آتشفشانی پراز صخره‌های گرفته‌ شده با گدازه‌ها است. در این سیاره‌ تاریک و دلگیر در برخی نقاط با شیب‌هایی بلند و در برخی نقاط نیز با دره‌های گرم مواجه می‌شوید. به گفته‌ی اندرو هامیلتون طراح محیط بازی، این نقشه «برهوتی را به شکلی زیبا» نشان می‌دهد،  او اضافه کرده که برای خلق این نقشه آنها نیاز به جمع‌آوری تمام مواد از جمله سنگ‌های مختلف و حتی گدازه‌ آتشفشان داشته‌اند.

امیدواریم ویژگی‌های جدید به همراه امپراتوری بزرگی که در این سیاره زندگی می‌کنند تصاویری زیبا را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد.

هامیلتون در رابطه با طراحی و معماری نقشه‌ی جدید گفت:

این در مورد واقعیت‌های زمین است، به تمام موارد می‌توانید به چشم تصویری از واقعیت نگاه کنید. این همان چیزی است که ما در سالاست به دنبال آن هستیم ... احساسی که به شما می‌گوید در حالی که این‌ها در دنیایی خارجی هستند اما انگار می‌توانند حقیقت داشته باشند.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۲۶ آبان ۱۳۹۴ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. شما می‌توانید مقاله همه چیز درباره‌ی بازی Star Wars: Battlefront را در زومجی مطالعه کنید.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده