// چهار شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

دموی بازی Silent Hills دیگر در آمریکا از هیچ روشی قابل دانلود نیست

هفته‌ی گذشته کونامی اعلام کرد نسخه‌ی دموی قابل‌بازی Silent Hills (ملقب بهPT) از فروشگاه پلی‌استیشن حذف می‌شود و حال این امر محقق شده و دیگر این دمو در آمریکا قابل دانلود نیست. در ادامه با زومجی همراه باشید.

حتی اگر شما این بازی را در صف دانلود خود هم داشته باشید،‌ دیگر قادر به ادامه‌ی دانلود آن نخواهید بود. به نقل از سایت پولیگان و چند تصویر منتشر شده در سایت NeoGAF، گزینه‌ی ادامه‌ی دانلود دیگر برای این بازی کارکرد ندارد.

درست است که شما بازی را در کتاب‌خانه‌ی چند‌رسانه‌ای خود می‌بینید ولی وقتی گزینه‌ی دانلود را انتخاب می‌کنید، پیغام خطا دریافت خواهید کرد.

این اتفاق تنها مختص آمریکا است و اعضای شبکه‌ی پلی‌استیشن در اروپا هنوز می‌توانند به ادامه‌ی دانلود دموی قابل‌بازی Silent Hills بپردازند و مشخص نیست که تا چه مدت ادامه‌ی دانلود بازی امکان پذیر است. منتظر بروزرسانی‌هایی از سوی کونامی در رابطه باشید.

تصویر زیر نیز گویای همین مسئله است:

jpg

نگرانی طرفداران از سرنوشت Silent Hills زمانی شکل گرفت که در ماه مارس، خبر جدایی هیدئو کوجیما از کونامی، پس از پایان ساخت بازی Metal Gear Solid 5 منتشر شد. بعد از اعلام این خبر، اطلاعات زیادی درباره‌ی اختلافات میان کوجیما پروداکشنز و کونامی فاش شد و کار به جایی رسید که کونامی تهیه‌ی پادکست هفتگی کوجیما را لغو کرد.

همچنین گیلرمو دل‌تورو، کارگردان مطرح سینما که قرار بود برای کارگردانی مشترک Silent Hills در این پروژه حضور داشته باشد، همکاری‌اش با کونامی را غیرممکن تلقی کرد.

در وب‌سایت ebay هم پر شده از پلی‌استیشن 4هایی که به همراه دمو این بازی و با قیمت گزاف ۱۰۰۰ پوند به فروش گذاشته شده‌اند.

نظر درباره‌ی این وضعیت‌ به‌وجود آمده چیست؟ چرا شرکت کونامی چنین وضعیتی پیدا کرده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده