// چهار شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

گزارش مالی الکترونیک آرتز خبر از میلیون ها ساعت سرگرمی برای بازیکنان می دهد

امروز کمپانی الکترونیک آرتز از گزارش مالی خود برای چهارمین سه ماهه مالی و سال مالی ۲۰۱۵ رونمایی کرد که نشان می‌دهد بازیکنان در سراسر دنیا چه مقدار از وقت خود را صرف انجام بازی‌هایی مانند Battlefield Hardline یا Dragon Age: Inquisition کرده‌اند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

در ادامه می‌توانید برجسته‌ترین بخش‌های این گزارش مالی را به صورت جدا مشاهده کنید:

  • کمپانی الکترونیک آرتز برای سال مالی ۲۰۱۵ با موفقیت بازی‌هایی مانند Battlefield Hardline، Dragon Age: Inquisition، FIFA 15، NHL 15، Madden NFL 15، Battlefield 4 و FIFA 14 برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در سراسر دنیا بهترین ناشر موجود بوده است.
  • در طی سه ماهه مالی که گذشت بیش از ۳۰ میلیون مسابقه چند نفره در بازی Battlefield Hardline انجام شد.
  • تا به الان بازیکنان نزدیک به ۲۰۰ میلیون ساعت از وقت خود را صرف انجام بازی Dragon Age: Inquisition کرده‌اند.
  • میانگین بازیکنانی که در طی سال مالی گذشته اقدام به انجام بازی The Simpsons: Tapped Out کرده‌اند ماهانه ۱۶ میلیون نفر گزارش شده است.
  • برای سه ماهه مالی گذشته میانگین بازیکنانی که اقدام به انجام بازی‌های موبایلی این کمپانی کرده‌اند ۱۶۵ میلیون نفر گزارش شده است.

برای آخرین سه ماهه مالی امسال نیز الکترونیک آرتز اعلام کرد که سود ناخالص آن‌ها از فروش بازی‌های دیجیتالی درآمدی بالغ بر ۶۱۴ میلیون دلار داشته است که در مقایسه با درآمد ۴۹۱ میلیون دلاری سال گذشته نشان از افزایش موفقیت در این بخش دارد. درآمد این کمپانی از فروش دیگر آیتم‌های دیجیتالی مانند بسته‌های FIFA نیز درآمد ناخالصی بالغ بر ۵۷۱ میلیون دلار به حساب آن‌ها اضافه کرد. این رقم در سه ماهه مالی سال گذشته ۶۳۲ میلیون دلار بوده لذا از این نظر الکترونیک آرتز با افت درآمد مواجه شده است. به طور کلی نیز این کمپانی عظیم توانست برای این سه ماهه مالی درآمدی بالغ بر ۱.۹ میلیارد دلار به دست آورد که در مقایسه با درآمد ۱.۱ میلیون دلاری سه ماهه مالی سال گذشته نشان از پیشرفت دارد.

برای کل سال مالی نیز الکترونیک آرتز توانست به صورت ناخالص ۴.۵ میلیارد دلار درآمد داشته باشد، که نسبت به ۳.۶ میلیارد دلار سال گذشته افزایش قابل توجه‌ای داشته است. این کمپانی به زودی قرار است برای سرمایه گذاران کنفرانسی برگزار کند، اگر خبر جالبی طی آن منتشر شد حتما شما را در جریات قرار خواهیم داد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده