نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

نینتندو بابت کمبود مجسمه‌های آمیبو از طرفدارن عذرخواهی کرد

مجسمه‌های آمیبوی نینتندو از محبوبیت بسیار زیادی در بین طرفداران بازی‌های این شرکت برخوردار هستند؛ تا جایی که سری‌های مختلف این مجسمه‌ها حتی قبل از عرضه‌ی رسمی به طور کامل به فروش می‌رسند و تمام می‌شوند! گویا نینتندو چاره‌ی این مشکل را می‌داند.

شاید خود نینتندو هم انتظار چنین استقبال بالایی از مجسمه‌های کوچکش را نداشت، چون تعداد آمیبوهایی که در سری‌های مختلف منتشر کرده‌ است به قدری کم بوده که حتی برای پیش‌خرید کردن به همه نرسیده‌اند. نینتندو به همین دلیل تصمیم گرفته که خط تولید این مجسمه‌های دوست‌داشتنی را تقویت کند و حتی سری‌های قبلی را دوباره منتشر نماید. نینتندو از طریق فیسبوک اعلام کرد:

ما بابت اشتیاقی که طرفداران همچنان به آمیبو نشان می‌دهند تشکر می‌کنیم. فروش این محصول بیش از انتظارات ما بود. ما درک می‌کنیم که چقدر ناامیدکننده است وقتی مشتری‌ها نمی‌توانند برخی از مجسمه‌ها را پیدا کنند و به همین خاطر از آنها عذرخواهی می‌کنیم. در حالی که مجموعه‌ی آمیبوهای ما همچنان در حال رشد است، برخی از مجسمه‌ها راحت‌تر از سایرین پیدا می‌شوند. ما همواره به دنبال فرصتی برای انتشار دوباره‌ی آمیبو و بازگرداندن مجسمه‌هایی که اکنون از دسترس خارج شده‌اند هستیم. منتظر جزییات بیشتر باشید.

نینتندو همچنین مجددا به انتشار کارت‌های آمیبوی بازی Animal Crossing در اواخر امسال اشاره کرد. این سری از آمیبو‌ها از قابلیت جدید Touch & Play نیز استفاده می‌کنند. این قابلیت به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا با گذاشتن یک آمیبو روی گیم‌پد کنسول Wii U بتوانند به دموهای قابل بازی کوتاه از عناوین قدیمی نینتندو دسترسی داشته باشند. این دموهای سه دقیقه‌ای که مربوط به بازی‌های کنسول NES و SNES هستند، به طور تصادفی باز می‌شوند؛ بنابراین نمی‌توان از قبل پیش‌بینی کرد که یک مجسمه کدام دمو را آزاد می‌کند. طبق اعلام نینتندو از هر بازی کلاسیک این شرکت، حداکثر ۱۰ صحنه برای ارائه به صورت دمو در Touch & Play انتخاب شده‌اند.

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده