// پنجشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

پاییز امسال منتظر بزرگ ترین بسته الحاقی ممکن برای بازی Destiny باشید

روز گذشته کمپانی اکتیویژن-بلیزارد کنفرانسی را برگذار کرد تا از آمار مالی خود رونمایی کند و طی آن این ناشر عظیم از بسته‌‌ی الحاقی فوق العاده بزرگی که پاییز امسال برای بازی Destiny منتشر خواهد شد اطلاعات جالبی به اشتراک گذاشت. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

اریک هرشبرگ مدیر اجرایی ارشد کمپانی اکتیویژن توضیح داد که این محتوای اضافه قرار است جوری طراحی شود که نه تنها باعث خوشحالی طرفداران این مجموعه شده، بلکه بتواند کسانی که پیش از این حتی یک بار هم Destiny را بازی نکرده‌اند را به خود جذب کند.

ما برای عرضه‌ محتواهای اضافه‌ی بازی Destiny برنامه‌ی بسیار تنومند و مستحکمی داریم که با عرضه‌ دومین بسته‌ی الحاقی بزرگ این بازی با نام House of Wolves شروع خواهد شد، سپس در تابستان محتوای بزرگ دیگری را هم منتشر خواهیم کرد و وقتی که پاییز فرا رسد برنامه‌ی بسیار بزرگی داریم. بسته الحاقی چهارمی که در پاییز منتشر خواهد شد می‌توان گفت بزرگ‌ترین تغییرات و اضافات ممکن را به دنیای Destiny خواهد آورد و در تمامی بخش‌های بازی تاثیر گذار خواهد بود.

متاسفانه من در حال حاضر اطلاعات بیشتری برای عرضه ندارم اما تیم ما کاملا مطمئن است که این بسته الحاقی فوق العاده جذاب خواهد شد، آن هم نه فقط برای طرفداران بازی، بلکه برای کسانی که هنوز اقدامی برای پیوستن به این دنیای بزرگ نکرده‌اند. به قول معروف قرار است از آن بسته‌های الحاقی وصف نشدنی باشد.

به طور کلی اریک هرشبرگ اعلام کرد که داشتن یک برنامه‌ی ثابت و متناوب مبنی بر عرضه‌ی محتواهای قدرتمند و بزرگ برای بازی Destiny تبدیل به یکی از اصلی‌ترین بخش‌های برنامه‌ی اکتیویژن برای این مجموعه‌ی پر طرفدار شده است.

البته شاید این اخبار آنقدر هم متعجب کننده نباشد زیرا با توجه به سرمایه گذاری عظیمی که این کمپانی قبل از عرضه بر روی بازی انجام داد کاملا معلوم است که برنامه‌های بسیار بلند مدتی برایش دارد. علاوه بر آن نیز خود استودیوی بانجی پیش از این اعلام کرده بود که چشم اندازی ده ساله (به اندازه‌ مجموعه‌ی ارباب حلقه‌ها) برای این سری در سر دارد.

نکته جالب دیگر اینجاست که استودیوی بانجی چندی پیش حق استفاده تجاری از نام «The Taken King» را ثبت کرده است. مفادی که برای این حق استفاده به کار برده شده، همانی است که پیش از این برای نام‌های «The Dark Below» و «House of Wolves» به کار برده شده بود.

به طور کلی این استودیو درحال حاضر فعلا خود را آماده‌ی انتشار دومین بسته الحاقی بزرگ بازی با نام «House of Wolves» می‌کند. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده