// جمعه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۵

تایید حضور ویژن، وار ماشین، اَنت-من و ژنرال راس در فیلم Captain America: Civil War

مارول امروز با ارسال پیامی در سایت رسمی خود، تایید کرد که در حال فیلمبرداری Captain America: Civil War در استودیوی پین‌وود در آتلانتا است. به گفته‌ی مارول چهره‌های آشنایی نیز در جدیدترین فیلم از جهان مارول حضور دارند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

هرچند عمده مراحل تولید جدیدترین فیلم کاپتان آمریکا در آتلانتا صورت می‌گیرد. اما مکان‌های فیلم‌برداری تنها به این شهر ختم نمی‌شود. آلمان، پورتوریکو و ایسلند از کشور‌هایی هستند که برخی از صحنه‌های Captain America: Civil War در آنجا ضبط خواهند شد.

علاوه بر این، در کنار بازیگران تایید شده‌ی قبلی فیلم، لیست جدیدی از شخصیت‌های Civil War را منتشر شده است. بنابر اعلام مارول پُل بَتِنی در نقش ویژن، دان چیدل در نقش وار ماشین، پُل راد در نقش اَنت-من و ویلیام هارت در نقش شخصیت ژنرال «تاندربالت راس» در فیلم هالک شگفت انگیز از هنرپیشگانی هستند که به فیلم Captain America: Civil War پیوسته‌اند. استودیو سازنده فیلم به ویژه تاکید کرده است که پلُ راد «اولین حضور خود را در کنار The  Avengers در نقش اسکات لانگ/اَنت-من در فیلم Captain America: Civil War» تجربه خواهد کرد. فیلم سینمایی Ant-Man‌ (مرد مورچه‌ای) در تاریخ ۲۶ تیرماه سال جاری اکران می‌شود.

Thunderbolt-Ross-WHurt-IncHulk ویلیام هارت- در فیلم هالک شگفت‌انگیز در نقش ژنرال راس

خطر فاش شدن داستان فیلم:

خلاصه‌ی داستان رسمی فیلم Captain America: Civil War که توسط مارول منتشر شده است:

[alert variation="alert-warning" dismiss="dismiss"]داستان Captain America: Civil War به بعد از اتفاقات Avengers: Age of Ultron مربوط می‌شود. استیو راجرز به دنبال تیم جدیدی برای ادامه حفاظت از بشریت است. در پی خسارات نا‌خواسته‌ای که در نتیجه مبارزات Avengers صورت گرفته است، فشار‌های سیاسی بین المللی زیادی برای اجرای سیستمی جهت پاسخگویی و تعیین زمان‌بندی برای استفاده از خدمات تیم Avengers مطرح می‌شود. در حالی که انتقام‌جویان در ماجرایی جدید به دنبال مبارزه با دشمنان و نیروهای شرورانه جدید هستند، این موضوع باعث جدایی در Avengers خواهد شد. شخصیت منفی جدید همانطور که هفته‌ی گذشته تایید شد بارون زمو با هنرنمایی دنیل برول است. [/alert]

در فیلم Civil War کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا، رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی، اسکارلت جوهانسون در نقش بلک ویندو، سباستین اِستن در نقش وینتر سالجر، آنتونی مَکی در نقش فالکون، جِرمی رَنر در نقش هاو‌کی، الیزابت اولسن در نقش اسکارلت ویچ، چادویک بازمن در نقش بلک وانتر، فرانک گریلو در نقش کراس‌بونز، امیلی ون‌کمپ در نقش شارون کارتر و مارتین فریمن در نقش نامشخصی ایفای نقش خواهند کرد.

وظیفه‌ی کارگردانی سومین فیلم کاپیتان آمریکا مانند فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی برعهده‌ی برادران راسو گذاشته شده است. اگر بخواهیم به سایر دست‌اندرکاران فیلم نیز اشاره‌ای کنیم ترنت اوپالیچ «مدیر فیلمبرداری» (Captain America: The Winter Soldier)، اوون پاترسون «طراح تولید» (گودزیلا)، جودیانا ماوکُفسکی وظیفه‌ی طراحی لباس‌ها را برعهده دارد. فیلم Captain America: Civil War در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ در انگلستان و ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ایالات متحده اکران می‌شود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده