نویسنده: علی معصومی
// شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

معرفی بازی موبایل: Stupid Zombies 2: زامبی و ریاضی!

بازی‌های زامبی‌محور همواره جزو بازی‌های پرطرفدار بوده و هستند. به طوری که بازی زامبی‌های احمق (Stupid Zombies) فقط در پلتفرم iOS بیش از ۱۰ میلیون طرفدار داشت. حالا نسخه دوم این بازی محبوب در دسترس است. همان داستان روایی، البته این بار همراه با پایان!

موجودات دوست داشتنی بی‌عقل، سلاح‌های جدید، معماهای چالش برانگیز و محیطی کاملا جدید، تنها اتفاقات جدید بازی زامبی‌های احمق ۲ نیست. بهبود گیم‌پلی بازی، افزایش مراحل بازی تا ۵۰۰ عدد، انتخاب قهرمان مرد یا زن داستان و پشتیبانی از گیم‌سنتر از جمله ویژگی‌های جدیدی است که به این بازی اضافه شده است.

هدف نهایی این بازی، استفاده درست و به جا از دانه دانه فشنگ‌ها برای به درک واصل کردن زامبی‌ها است! آغاز بازی با مراحلِ آسان است و با کشتن تنها یک زامبی شروع می‌شود. اما رفته رفته اطرافتان پر از زامبی‌های احمق خواهد شد. در حین بازی، موانعی برای هدف قرار دادن زامبی‌های وجود خواهد داشت، به همین منظور شاید لازم باشد تا هدف را با کمانه کردن تیرها، از پای در بیاورید.

معرفی بازی موبایل: Stupid Zombies 2: زامبی‌های احمق ۲

زامبی‌ها در این بازی متحرک نیستند! یعنی شما باید با دقت و تمرکز بالا، بتوانید زامبی‌ها را هدف قرار دهید. مسیر حرکت گلوله و چگونگی کمانه کردن آن نیز با اولین شلیک مشخص نخواهد شد و شما نیاز به آزمون و خطا دارید. لیزر قرمز رنگی که مسیر را به شما نشان می‌دهد نیز متاسفانه از دیوارها عبور نمی‌کند.

با گذراندن هر مرحله، بسته به کیفیت بازی، شما ۱ تا ۳ ستاره دریافت می‌کنید. هرچه گلوله کمتری هدر بدهید، ستاری بیشتری نصیب شما می‌شود. برای به پایان رساندن هر فصل از بازی، کسب تعداد مشخصی ستاره الزامی است. پس در استفاده از گلوگه‌ها، قدری اقتصادی عمل کنید.

معرفی بازی موبایل: Stupid Zombies 2: زامبی‌های احمق ۲

شاید در ابتدا این بازی به نظر شما بازی ساده‌ای به نظر برسد. اما کشتن بعضی از زامبی‌ها نیاز به محاسبات و تمرکز فراوان دارد و لذت بخش خواهد بود. همچنین گرافیک ستودنی بازی نیز با وجود دو بعدی بودن آن، شما را جذب خود خواهد کرد.

اگر از طرفداران بازی‌های زامبی محور هستید و از نابود کردن این موجودات لذت می‌برید بازی Stupid Zombies 2 را از دست ندهید.

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل پلی | دانلود از کافه بازار