// شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۷

تماشا کنید: خداحافظی هیو جکمن با دنیای مردان ایکس بعد از فیلم Wolverine 3

هیو جکمن یکی از ستارگان مجموعه فیلم X-Men تایید کرد که فیلم ولورین ۳ آخرین حضور او در نقش لوگان خواهد بود. هیو جکمن این خبر را در زمان حضور در برنامه‌ی پزشکی دکتر اوز اعلام کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

جکمن در رابطه با نقش خود در فیلم Wolverine‌ به دکتر اوز گفت:

این آخرین حضور من است. چیزی که اکنون به آن فکر می‌کنم این است که چه کاری در این آخرین حضور می‌خواهیم انجام دهیم. احساس می‌کنم این راه خوبی برای خروج [از این نقش] باشد.

شما می‌توانید صحبت‌های کامل دکتر اوز و هیو جکمن را در ویدیوی زیر مشاهده کنید. جکمن و جیمز مانگولد، کارگردان The Wolverine اکنون برای ساخت آخرین فیلم با یکدیگر همکاری می‌کنند.این فیلم برای اکران در ماه می ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است.

البته اعلام این موضوع به این شکل کمی غیر منتظره بود. زیرا او طی مصاحبه‌ای ، از علاقه‌ی خود به ایفای نقش ولورین تا زمان مرگ گفته‌ بود:

به همسرم گفتم اخلاق حکم می‌کند که هیچ وقت از ایفای نقش به عنوان ولورین دست نکشم. باید راهی پیدا کنم که تا زمان مرگ این نقش را بازی کنم. من می‌دانم که روزی این نقش را به بازیگر دیگری خواهند داد.

البته باید به این نکته توجه داشت که در دنیای تجارت و سینما هیچ چیز صد در صد نیست و امکان تغییر این تصمیم در آینده وجود دارد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده