نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

یوبی‌سافت یک استودیوی دیگر را به جمع سازندگان The Division اضافه کرد

کمپانی یوبی‌سافت، استودیوی سازنده‌ی بخش چند‌نفره‌ی بازی‌های Assassin's Creed و Splinter Cell را به جمع سازندگان عنوان Tom Clancy's The Division اضافه کرد. حالا چهار استودیوی مختلف به طور مشترک بر روی این بازی مشغول به کار هستند.

قبلا استودیوهای مسیو اینترتینمنت در سوئد، رد استورم در امریکا و یوبی‌سافت رفلکشنز در انگلستان بر روی The Division کار می‌کردند که اکنون استودیوی فرانسوی یوبی‌سافت اننسی نیز به جمع آنان پیوسته است. اننسی سازنده‌ی اصلی بخش چندنفره‌ی بازی‌های اخیر مجموعه‌ی Assassin's Creed است.

ربکا کوتاز، مدیر استودیوی اننسی، درباره‌ی این همکاری گفت:

تیم اننسی از همکاری با مسیو، رد استورم و رفلکشنز برای ساخت Tom Clancy's The Division بسیار خوشحال است. ما تجربه‌های قبلی‌مان در بازی‌های چندنفره‌ی آنلاین را با خود می‌آوریم و این پروژه به ما اجازه می‌دهد تا دانش فنی خود را در زمینه‌های دیگر نیز ایجاد کنیم و به متخصصان این بخش تبدیل شویم. همکاری با سایر استودیوها به آرامی در جریان است و ما با هم کار می‌کنیم تا مطمئن شویم که به سطحی بیش از انتظارات بازیکن‌ها از این بازی دست پیدا کرده‌ایم.

طبق پستی که در وب‌سایت رسمی یوبیسافت منتشر شده است، هنوز نقش استودیوی اننسی در تیم سازنده‌ی The Division مشخص نیست، اما بعید است که هدف از اضافه شدن این استودیو، چیزی غیر از کار بر روی بخش چندنفره‌ی بازی باشد.

همکاری چند استودیو برای ساخت یک بازی شیوه‌ای است که یوبی‌سافت علاقه‌ی زیادی به اجرای آن دارد. سال گذشته نیز بازی Assassin's Creed Unity با کار مشترک ۱۰ تیم مختلف از یوبی‌سافت ساخته و منتشر شد.

The Division که اولین بار در نمایشگاه E3 2013 معرفی شد، یک بازی تیراندازی دنیای باز است که اتفاقات پس از شیوع یک بیماری هولناک در ایالات متحده را به تصویر می‌کشد. انتظار می‌رود این بازی در سال ۲۰۱۵ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

چندی پیش شایعه شده بود که رزولوشن The Division در نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بیش از نسخه‌ی ایکس‌باکس وان خواهد بود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این بازی، پیش‌نمایش زومجی از آن را اینجا بخوانید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده