نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

بخش تیراندازی اول‌ شخص بازی Star Citizen در زمان انتشار بهتر از نمونه‌ی آلفا خواهد بود

کلود ایمپریوم گیمز، سازنده‌ی عنوان Star Citizen، به تازگی اطلاعات زیادی درباره‌ی بخش تیراندازی اول‌شخص بازی که Star Marine نامیده می‌شود و به زودی منتشر خواهد شد اعلام کرد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

Star Marine بروزرسانی بزرگی است که به زودی برای بازی منتشر می‌شود. کلود ایمپریوم گیمز قبلا نیز بروزرسانی Arena Commander را برای بازی عرضه کرده بود که نبرد‌های بین کشتی‌های فضایی را به نمایش می‌گذاشت. انتشار Arena Commander هم به افرادی که به تامین بودجه‌ی بازی کمک کرده بودند این امکان را می‌داد تا نبردهای فضایی آن تجربه کنند و هم سازندگان بازی را قادر می‌ساخت تا حالت‌های مختلف را پیش از انتشار نهایی Star Citizen مورد آزمایش قرار دهند. Star Marine دقیقا همین کار را با بخش اول‌شخص بازی خواهد کرد.

کریس رابرتز، خالق بازی کلاسیک Wing Commander و یکی از سازندگان Star Citizen درباره‌ی بروزرسانی Star Marine می‌گوید:

تفاوت Star Marine با Arena Commander این است که ما آن را به صورت ساده و ابتدایی منتشر نمی‌کنیم. ما تلاش می‌کنیم که چیز بیشتری را ارائه کنیم. این شامل کیفیت انیمیشن‌ها و توجه به جزییات است که شما از یک بازی در مرحله‌ی آلفا انتظار ندارید. همچنین یک بازی علمی‌تخیلی ورزشی در جاذبه‌ی صفر نیز وجود دارد که کاملا شبیه‌سازی و انیمیشن‌سازی شده است (نگران نباشید؛ حالت سنتی تیراندازی اول‌شخص نیز در بازی وجود دارد؛ با چند ایده‌ی جدید برای اینکه Star Citizen را از سایر عناوین این سبک متمایز کند).

شما می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره‌ی شخصیت‌ها، انیمیشن، صدا، جلوه‌های هنری و محیط‌های بروزرسانی Star Marine را در وبسایت رسمی بازی مشاهده کنید. این بروزرسانی همچنین بخش‌های مختلفی مثل حالت SATA Ball، رقابت در جاذبه‌ی صفر و سیستم ایجاد مسابقات را شامل می‌شود که طبق اعلام کلود ایمپریوم گیمز، تمام این بخش‌ها مجددا از ابتدا طراحی شده‌اند تا تجربه‌ای کم‌نقص را به بازیکن‌ها ارائه کنند.

سازنده‌ی بازی ضمن اشاره به تعداد بالای بازیکنان و استفاده کنندگان از Star Citizen اعلام کرد که قصد دارد در آینده بروزرسانی‌هایی را به منظور افزایش پایداری بازی منتشر کند.

بودجه ساخت این بازی که توسط کمک‌های مردمی تامین می‌شود روز به روز در حال افزایش است؛ طبق اعلام وبسایت بازی، تا این لحظه حدود ۸۲ میلیون دلار سرمایه برای پروژه‌ی ساخت آن جمع‌آوری شده است.

Star Citizen قرار است پس از انتشار تمام بروزرسانی‌ها و برطرف شدن ایرادات احتمالی، در سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و لینوکس منتشر شود.

دانلود با کیفیت 720p | دانلود با کیفیت 360p

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده