نویسنده: علی معصومی
// یکشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

معرفی بازی موبایل: Sniper 3D Assassin: تک‌تیرانداز قاتل

در دنیای شبیه سازی شده اما بسیار واقعی و سلاح‌هایی که با نمونه واقعی خود مو نمیزنند، هدف گیری کنید و سپس... شلیک! با چرخاندن
گوشی، هدف را مشخص کرده و با یک ضربه به صفحه نمایشگر، شلیک کنید. با انجام هر ماموریت، پول خوبی به جیب زده و سلاح خود را به روز کنید! 

شما در این بازی موبایل نقش یک تک‌تیرانداز فوق حرفه‌ای را دارید که بر روی سقف خانه‌ها و گاه در سطح شهر، اقدام به انجام عملیات منحصر به فرد خود می‌کند. در هر ماموریت، به شما یکسری اطلاعات پیش زمینه و یک قطعه عکس از مظنون داده می‌شود. سپس شما باید فرد مورد نظر را در میان خیل جمعیت، در تاکسی، در اتاق کار و... پیدا کرده و سر او را به باد دهید!

معرفی بازی موبایل: Sniper 3D Assasin: تک‌تیرانداز قاتل

حق حساب شما با به پایان رساندن هر ماموریت به شما پرداخت می‌شود. سپس می‌توانید با پولی که به دست آوردید، اسلحه خود را به روز کرده و حتی سلاح‌های جدید را خریداری کنید. اگر هدف گیری خوبی داشته باشید و بتوانید سر مظنون را هدف قرار دهید، پول بیشتری به جیب می‌زنید!

برای هدف گیری و شلیک، باید دقت زیادی به خرج دهید. در صفحه نمایش هنگام بازی، دو دکمه وجود دارد که یکی دکمه شلیک و دیگری دکمه بارگذاری مجدد فشنگ است. زمان تقریبی پر کردن خشاب تقریبا ۴ ثانیه است. پس در هدف گیری نهایت دقت را داشته باشید تا زمان را از دست ندهید.

معرفی بازی موبایل: Sniper 3D Assasin: تک‌تیرانداز قاتل

در این بازی این امکان وجود دارد که مجبور شوید چند ماموریت را یکجا انجام دهید. همچنین ممکن است هدف، در میان جمعیت یا در خودروی در حال حرکت باشد و برای از پای در آوردن او قدری دچار مشکل شوید. گاهی پای گروگان گیری در میان است و باید حواستان به گروگان‌ها باشد. اگر به اشتباه فرد بی‌گناه را بکشید، ماموریت باطل خواهد شد و گلوله‌هایتان را از دست خواهید داد. در نتیجه باید خیلی مراقب باشید!

معرفی بازی موبایل: Sniper 3D Assasin: تک‌تیرانداز قاتل

با وجودی که خرید اسلحه و به روز کردن آن کاری سخت است و شاید یکی از ایرادهای این بازی باشد، اما اگر از تیرهایتان به درستی استفاده کنید و همچنین پول‌هایی که هر از چند گاهی در مراحل مختلف کسب می‌کنید، به خوبی مورد استفاده قرار دهید، دچار مشکل نخواهید شد. برخی از سلاح‌ها هم نیاز به خرج کردن الماس دارد. این سلاح‌ها به سختی قابل خرید هستند و مشخص است که فقط برای آنهایی است که حاضرند پول واقعی خرج کنند!

معرفی بازی موبایل: Sniper 3D Assasin: تک‌تیرانداز قاتل
بازی تک‌تیرانداز قاتل بازی بسیار خوش ساخت و هیجان انگیز بوده و گرافیک خوبی نیز دارد. افکت‌های شلیک و اصابت و همچنین صداگذاری بازی نیز بسیار طبیعی است و همین موضوع باعث می‌شود تا بتوانید از تلفن‌های هوشمندتان برای تجربه یک بازی با کیفیت،‌ آن هم در سبک تک‌تیرانداز استفاده کنید. اگر شما هم به این سبک بازی‌ها علاقه دارید و جزو آن دسته‌ای هستید که در بازی‌های تیراندازی، همیشه نقش اسنایپر را دارند، این بازی را از دست ندهید. 

 

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل پلی | دانلود از سیبچه | دانلود از کافه بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده