نویسنده: حامد جلالی
// دوشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

معرفی بازی موبایل The Line Zen: رکورد زنی با یک توپ کوچک

امروز در بخش معرفی بازی موبایل به معرفی یکی دیگر از بازی‌های استودیو خلاق و خوش‌ذوق کِچاپ خواهیم پرداخت که به سرعت در لیست برترین های اپل استور قرار گرفت. با زومجی همراه باشید تا با هم نگاهی به دلالیل مجبوبیت این بازی بیندازیم.

بازی The Line Zen در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۳۰ اپریل ۲۰۱۵) منتشر شد. این بازی توانست  به سرعت محبوبیت زیادی کسب کند و در لیست ۱۰ برنامه برتر اپل استور آمریکا قرار بگیرد. The Line Zen دنباله ای برای بازی The Line است که سال ۲۰۱۴ توسط استودیو کِچ‌اپ منتشر شد و به دلیل سبک متفاوت بازی و طراحی ساده و خلاقانه ای که داشت، طرفدار های زیادی پیدا کرد.

قانون بازی بسیار ساده هست، قرمز دشمن و سبز دوست شما است. با لمس هر جای صفحه و کشیدن به چپ و راست می‌توانید توپ را حرکت دهید و در این بین نباید به دیواره و یا اجسام قرمز رنگ برخورد کنید. در مسیر بازی از اجسام سبز رنگ، به عنوان کمک استفاده می‌کنید تا به اجسام قرمز برخورد نکنید اما بعضی مواقع همین دوستان سبز هم می‌توانند مانعی برای راه شما باشند، پس باید با دقت از آنها استفاده کنید. هر بار شروع بازی متفاوت از شروع قبلی هست که باعث می‌شود این بازی تنوع خود را حفظ کرده و کمتر خسته کننده به نظر برسد. در کنار موسیقی زیبا و صداگذاری مناسب و همچنین نحوه آسان بازی،  The Line Zen با بازخورد مثبتی از سوی مخاطبان مواجه شده است. موسیقی بازی بسیار زیبا و آرامش بخش است ولی در کنار این آرامش، بازی در بعضی قسمت ها بسیار دشوار می شود که واژه عذاب‌آور شایسته قسمت‌های دشوار بازی است. The Line Zen نیاز به تمرکز بالایی داشته و به همین دلیل کسب امتیاز بیشتر در بازی، تمرین بیشتری نیز می‌طلبد.

The Line Zen

اگر رقابت را دوست دارید، می‌توانید توانایی‌های خود را محک بزنید و دوستان خود را به چالش دعوت کنید. برای این کار کافی است که حساب کاربری دوستانتان را در گیم سنتر (Game Center) اپل و یا  پلی گیمز (Play Games) گوگل اضافه کنید و بدین صورت تمامی بازی هایی که امتیاز آنها قابلیت ثبت شدن دارند، به صورت خودکار در گیم سنتر و یا پلی گیمز قرار می گیرند. حالا می‌توانید رکوردتان را هم در مقایسه با دوستانتان و هم با دیگر افرادی که بازی را انجام می دهند مقایسه کنید و یا  امتیاز خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دانلود ویدئو

این بازی برای پلتفرم های iOS و اندروید به صورت رایگان قابل دانلود می‌باشد. اگرچه The Line Zen به صورت رایگان عرضه می‌شود اما با استفاده از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و پرداخت ۹۹ سنت،‌ می‌توانید تبلیغات میان بازی را حذف کنید و با خیال راحت به زدن رکورد بپرداید.

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل پلی | دانلود از کافه بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده