نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۴

اختصاصی زومجی: مبارزه جِیسون در برابر رِپتایل و اِرمَک در Mortal Kombat X

جیسون وورهیس از فیلم جمعه سیزدهم، مهمان یکی از خشن‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای تاریخ شده است. شخصیتی خونسرد و درنده که باید ببینیم در قالب بازی Mortal Kombat X چگونه حضور پیدا خواهد کرد. با ویدیو اختصاصی زومجی از این شخصیت همراه ما باشید.

مورتال کامبت ایکس با همه سر و صداهایش، چند هفته پیش به بازار عرضه شد و توانست با اقبال عمومی و البته آغوش باز منتقدان مواجه شود. زومجی نیز به بررسی این بازی در دو قالب ویدیویی و متنی پرداخت و امتیاز ۸ را به این بازی اعطا کرد. البته این تنها تلاش ما پوشش این بازی نبود زیرا ما Mortal Kombat X را نیز در قالب آیتم نیم‌نگاه آوردیم و در جلوی دوربین زومجی به انجام این بازی پرداختیم.

هر بسته الحاقی بازی Mortal Kombat X قرار است یک شخصیت و چند لباس جدید را به بازی اضافه کند. اولین بسته الحاقی این بازی که هفته گذشته عرضه شد، شخصیت جیسون وورهیس از فیلم جمعه سیزدهم، لباس کِراکِن برای رِپتایل، لباس فرعون برای اِرمَک و درنهایت لباس خون‌آشام را برای شخصیت میلِنا به بازی اضافه کرد.

همانند دیگر مبارزان، جیسون دارای سه حالت مختلف در بخش مبارزه است. در این ویدیو که می‌توانید در ادامه به تماشای آن بپردازید، حالت Unstoppable و Relentless جیسون که از مشت‌های سنگین و جادوهای مخصوص خود استفاده می‌کند را مشاهده خواهید کرد.

در انتهای هر مسابقه هم می‌توانید تمام‌کننده‌های (Fatality) این شخصیت جدید را تماشا و نظرات خود را در رابطه با طراحی، حرکات و فینیشرهای جیسون با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده