نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

پیش فروش بازی The Witcher 3: Wild Hunt از مرز یک میلیون نسخه گذشت

این روزها تقریبا تمام طرفداران سبک نقش‌آفرینی منتظر عرضه بازی موردانتظار The Witcher 3: Wild Hunt هستند و استودیو سی‌دی پراجکت رد، خالق این بازی درحال جشن گرفتن برای میزان پیش‌خرید این بازی است. با زومجی همراه باشید.

سی‌دی پراجکت رد امروز با انتشار پستی در حساب‌ شخصی خود اعلام کرد پیش‌فروش بازی The Witcher 3: Wild Hunt  از مرز یک میلیون نسخه گذشته است. پس از رونمایی بازی و انتظار فراوان برای عرضه آن، بازی The Witcher 3: Wild Hunt بارها تاخیر خورد. اما این تاخیرها به پایان رسید و این بازی موردانتظار سه‌شنبه هفته آینده عرضه خواهد شد.

اگر دوست دارید قبل از عرضه بازی روند گیم‌پلی آن را روی دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تماشا کنید، می‌توانید گیم‌پلی نسخه ایکس‌باکس وان The Witcher 3: Wild Hunt و پلی‌استیشن 4 این بازی را از زومجی مشاهده کنید.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ ۱۹ مِی (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اگر هنوز پیش‌نمایش این بازی را مطالعه نکردید و قصد دارید هفته آینده با اطلاعاتی کامل به سراغ این بازی بروید، می‌توانید  پیش‌نمایش The Witcher 3: Wild Hunt را هم در زومجی مطالعه کنید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده