نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Bloodstained اثری جدید از کارگردان کسلوانیا: سمفونی شب معرفی شد

کوجی ایگاراشی، خالق Castlevania: Symphony of the Night، بازی جدیدش را معرفی کرد. یک بازی ۲.۵بعدی به نام Bloodstained: Ritual of the Night که قرار است برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک، لینوکس، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

Bloodstained2863292-blood2

ایگاراشی تصمیم گرفته تا هزینه‌های ساخت بازی جدیدش را از طریق کیک‌استارتر تامین کند و برای این منظور کمپین بازی را در این سایت به راه انداخته و منتظر جذب بودجه‌ای معادل ۵۰۰٫۰۰۰ دلار است. سازنده‌ی بازی توضیح داد که قبلا بخشی از بودجه‌ی Ritual of the Night را تامین کرده است و مبلغی که از طریق کیکستارتر جمع‌آوری خواهد شد برای عرضه‌ی بازی به صورت فیزیکی روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ایگاراشی علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی Ritual of the Night را نیز به عهده دارد. به جز او میچیرو یامانه، آهنگساز شناخته‌شده‌ی مجموعه‌ی کسلوانیا نیز در این پروژه همکاری خواهد کرد. مراحل ساخت Ritual of the Night در استودیوی ژاپنی اینتی کریتس، سازنده‌ی بازی‌های Mega Man 9 و Mighty No. 9 دنبال می‌شود.

سال گذشته بود که ایگاراشی جدایی‌اش از کونامی را اعلام کرد. او قبل از پایان همکاری با کونامی چندین بازی از سری کسلوانیا، از جمله Castlevania: Symphony of the Night سال ۱۹۹۷ را برای این ناشر ساخته بود. طرفداران کسلوانیا ایگاراشی را به عنوان فردی که عنصر ماجراجویی را به بازی‌های این مجموعه تزریق کرده و همچنین پدر سبک فرعی «مترویدوانیا» می‌شناسند.

منبع: VG247